Internet en telefonie - topic?

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dagen geleden een topic geopend met de vraag welke telefonie en internetprovider jullie hebben en wat de ervaringen daarmee zijn. Helaas is deze topic gesloten en word ik doorverwezen naar het subforum vraag en aanbod. Maar nu ben ik dus niet op zoek naar een aanbod, ik weet al wat er aangeboden wordt maar ik wil graag ervaringen lezen en het belangrijkste, ik wil weten wat de reden achter de keus voor een provider is (geweest).

 

Misschien kan deze vraag hier wel blijven staan.

 

 

Welke internet en telefonie provider hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

 

Waarom hebben jullie voor deze provider gekozen?

Ik merk namelijk dat veel mensen standaard voor KPN gaan terwijl dat niet de beste is als je rond kijkt. Is het dan echt alleen maar omdat KPN betrouwbaar zou zijn?

 

Ik heb zelf even rondgekeken en ik zag dat Alice op dit moment wel goed scoort. Ik wil het zelf ook gaan proberen en vroeg me af of anderen ook weleens zoiets nieuws geprobeerd hebben.

Alice heeft in 3 maanden al 10.000 leden, daarvan zal er toch wel 1 hier op het forum zijn?

www.soesannawerkt.nl

Bedrijfsondersteuning en personeelsbemiddeling.

 

Op 2 januari opening en website online!

Link naar reactie

Hier een Alice gebruiker.

Ik heb nu Alice comfort sinds oktober.

Na wat aanloopproblemen die blijkbaar elke nieuwe ISP heeft loopt het nu goed. Die aanloopproblemen hadden geen invloed op mijn internetverbinding zelf maar op zaken als het emailadres en de lounge.

Inmiddels heeft Alice volgens mij alles onder controle want ik zie steeds minder klachten op een onafhankelijk forum waar mensen klachten over Alice melden.

Ook met klachten over andere providers kun je hier terecht.

Verder is Telfort een interessante aanbieder die vrijwel hetzelfde product aanbied met dit verschil dat het een jaarabo is.

Zie verder het gebruikersforum voor alle ISP's

Link naar reactie

In principe zijn we niet zo erg afhankelijk dat we niet kunnen werken als we bijv. een uur zonder internet zitten. Maar dat willen we natuurlijk niet en we zijn van plan op korte termijn wel uit te breiden waardoor we wel wat afhankelijker worden.

 

Ik ben zelf wel zo dat ik overal rondkijk en dan vergelijk maar m'n partner neigt gewoon naar KPN omdat dat zo een beetje het enige is dat ze kent en omdat het bekend is.

 

Ik heb net het formulier voor Alice ingevuld (zelfde als Telfort, AT&T en nog een aantal anderen omdat het allemaal via het netwerk van BBNed gaat) omdat dat niet meteen vast is voor een jaar. Ik vind dat wel een fijne gedachte.

www.soesannawerkt.nl

Bedrijfsondersteuning en personeelsbemiddeling.

 

Op 2 januari opening en website online!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.