• 0

Kledingzaak beginnen - tips?

Hoi allemaal,

Ik en mijn vriend willen een kledingzaak beginnen in Amsterdam. We kennen zelf een aantal diseners en mijn vriend heeft hier al jaren ervaring in. Geld is geen probleem. heeft iemand tips voor ons waar we op moeten letten?

Alvast bedankt.

Sakina en Stacey

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Als eerste denk ik dat je doelgroep en je locatie moeten matchen.

 

Designers (denk dat je dat bedoelt) kennen zegt niet zoveel. Je designers moeten een brede, commerciele collectie hebben en een goede, zekere toekomst bieden. kortom, je designers moeten ook jouw belangen zien.

 

Link naar reactie
  • 0

Als geld geen probleem is maakt het niet uit, ga gewoon doen wat je leuk lijkt! ;)

 

Ik kan me niet voorstellen dat geld geen rol speelt. Uiteindelijk wil je waarschijnlijk iets bereiken. Probeer dat eens te omschrijven. Is dat winst maken, ontwerpers in de spotlight zetten of nog wat anders?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

De designer waar we zoiezo mee gaan samenwerken is Omar M. die is tassendesigner. Ook wil cup of T een speciale lijn voor ons uitbrengen.

In het uitgaansleven is ons opgevallen dat cup of T veel word gedragen ;)

Weer een reden om een leuk feestje te bezoeken! :)

Link naar reactie
  • 0

Als geld geen probleem is zou ik veel investeren in promotie. Misschien een openingsfeest met de designers en een modeshow.

 

Normaal duurt het even voordat je als winkel een naam hebt opgebouwd. Door veel aan promotie te doen verkort je deze tijd.

Neemt niet weg dat je winkel op dat moment er wel moet staan, de rekken vol hangen, het personeel getraind (met wat er hangt) en dat in de winkel alles werkt, ook de PIN. Het duurt soms even voordat die werkt ivm telefoonlijnen en verbindingen weet ik wat allemaal.

 

 

Voorbeeld van openingsfeest: STEF by Robert Nederveen

http://stefbyrobertnederveen.hyves.nl/fotos/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.