• 0

I-materieel idee

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Nils,

 

Bedankt voor je reactie. Het gaat mij niet om geld ophalen evenmin deponeren. Ik wil middels dit idee een steentje bijdragen aan de samenleving. Ik wil graag mijn idee aan mensen vertellen die wel daarover gaan en niet aan iedereen die niets daarmee te maken heeft. later wil ik

het uitgebereid oppapier zetten en laten onderzoeken. Alleen weet ik niet hoe en wat.

 

Ik hoop dat het voldoende informatie voor je is.

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

"Wie erover gaan" is wel erg breed. Als u een lesmethode wilt ontwikkelen dient u in gesprek te komen met deskundige auteurs en / of schoolpersoneel. Is het uw bedoeling dat de politiek er iets mee gaat doen, dan kunt u een politieke partij aanschrijven. Wilt u publiciteit voor een idee, dan zijn er voldoende weblogs en mogelijkheden om een persbericht uit te geven. Moet er onderzoek plaatsvinden en is het idee interessant voor de wetenschap, dan zijn er vast ingangen te vinden bij universiteiten. Om iets te kunnen uitgeven dient u uw manuscript aan te bieden bij een uitgever. Het ligt er dus aan wat u er precies mee wilt doen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reactie,

 

Ik wil er een nieuwe richting aan de studielessen toevoegen vanaf het eerste tot het laatste jaar. Dit is een point die al altijd over het hoofd is gezien. Het is een lange project en moet aan de tweede kamer of ministerie van onderwijs voorgesteld worden. Maar hoe en wie?

kan je toch niet zomaar een ministerie/politieke partij binnenlopen en

zeggen dat je een idee hebt?!

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Gr.

Home

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Zolang het nog een EI is, moet je er bovenop blijven zitten. Als het al een kuikentje is en benen/poten heeft, mag je ermee naar buiten komen. Dus niet op blijven zitten, want dan stikt het. Met andere woorden: vertel aan zoveel mogelijk mensen wat je idee is, en als het werkelijk een goed idee is (met poten dus) gaat het vanzelf aan de wandel.

 

Kortom: wat is je idee?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hi Twalevel,

 

Zoals je niet gelezen hebt, ben ik niet uit op "poen" maar op uit om iets voor mensen te betekenen. Dus, als jij maar in "poen" geïntreseerd bent, levert mijn i-materieel idee jou niets op.Sorry, je bent bij het verkeerd adres!!!

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0

Hi Twalevel,

 

Ik wil graag mij idee aan mensen vertellen die of deskundige zijn of invloed kunnen hebben en of een beslissing kunnen nemen. Wat heb ik aan om de hele wereld te laten weten wat mijn idee is zonder resultaat? Aandacht over mijn idee wil ik wel maar niet van iedereen die zelfs niet begrijpt waar het over gaat. Je kan toch niet alles met iedereen bespreken?

Je moet bij juiste persoon of instantie zijn. Dat was ook mijn vraag: waar en met wie en hoe.

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0

Juist wel met alles en iedereen bespreken, tot je de juiste persoon te pakken hebt. Zeker als je zelf geen benul hebt wie je moet spreken en waar je moet beginnen. Je kan toch niet verwachten dat je met zo'n slap verhaal op een forum ergens terecht komt.

 

Van mij mag dit topic wel dicht. Zo komen we nergens. :-X

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het is een lange project en moet aan de tweede kamer of ministerie van onderwijs voorgesteld worden. Maar hoe en wie?

kan je toch niet zomaar een ministerie/politieke partij binnenlopen en

zeggen dat je een idee hebt?!

 

Waarom niet??

 

Als je je idee hier niet uiteen wilt zetten, kan niemand hier je doorverwijzen naar een juiste persoon/instantie of er iets zinnigs over zeggen. Als jij van mening bent dat het ministerie de enige weg is, dan moet je daar toch zijn. Omschrijf je idee kort en bondig en vraag aan de balie van het ministerie wie je moet hebben.

Link naar reactie
  • 1

Home,

 

Ik denk dat hier sprake is van slechte communicatie. Je vraagt hier en ik quote:

Weet iemand toevallig waar je moet zijn of bij wie als je een i-materieel idee hebt?

Bijvoorbeeld over een verbetering in het onderwijs of in de samenleving?

 

Dit is zo`n ontzettende algemene vraag en beland al snel het vakje als vragen wat kost een auto. Deze vragen zijn gewoon zonder additionele informatie niet te beantwoorden. Twalevel vraagt je daarom om extra info en die weiger jij te geven. Dit betekend dat niemand hier je vraag kan beantwoorden. Aan Twalevel aangeven dat je wenst niets meer van hem te horen is hetzelfde als een waard vragen om zijn tent te verlaten omdat hij niet direct jou heeft geholpen. Oftewel erg raar. Samenvattend jij moet eerst iets geven voordat je kunt nemen. Zo werkt het meestal ook IRL: geven en nemen

 

succes

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
  • 0

Als je nou een commercieel idee had, kon ik al die geheimzinnigheid nog wel begrijpen. Maar je hebt een suggestie voor het onderwijs en de samenleving, en je weet niet hoe je die onder de aandacht kan brengen van politieke partijen en ministeries.

 

Begin er eens mee om dat idee te delen met anderen, bijvoorbeeld door het op een forum als dit te zetten. Dat was mijn enige suggestie. Kom je met deze reactie:

 

Hi Twalevel,

 

Zoals je niet gelezen hebt, ben ik niet uit op "poen" maar op uit om iets voor mensen te betekenen. Dus, als jij maar in "poen" geïntreseerd bent, levert mijn i-materieel idee jou niets op. Sorry, je bent bij het verkeerd adres!!!

 

Nogal wiedes dat ik suggereer het topic maar dicht te doen (zonder dat zelf te doen, want andere bezoekers hebben wellicht een beter antwoord).

 

Zou me trouwens niks verbazen als er mail-adressen op de websites van politieke partijen en zelfs ministeries te vinden zijn. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hallo dlvkk,

 

Bedankt voor je verduidelijking. Ik weet alleen maar een ding. Ik zal niet gelijk iemands verhaal slap noemen terwijl ik eens niet weet wat het is. Verder kan ik niet lezen wat iemand denkt. Ik kan alleen maar woorden lezen. Dat vind ik een beoordeling die nergens op gebaseerd is.

Verder hoeft hij niet op mijn schrijven te regeren omdat hij zei zelf dat dit topic mag van hem dicht.

Ik wil niet meer mijn "slappe ideeen "op die site zetten, en dat is zeker de rden dat ik niet mijn idee overal vertel omdat niet iedereen begrijpt en er zijn veel mensen die al snel een oordeel klaar hebben zonder te weten hoe en wat. Ik vind mijn weg wel.

 

Bedankt allemaal.

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0

Home,

 

Klopt wat je zegt maar dit is een typisch gevalletje actie-reactie.

Maar even ontopic terug komen: een idee/concept bestaat uit verschillende "schillen". Als je alleen het type noemt, in jou geval i-materiaal, is het erg lastig voor ons om daar een beeld bij te krijgen en jou een richting op te wijzen. Je hoeft, als je dat niet wilt, de "kern" van jou idee uit te leggen, maar de schillen die daaromheen zitten kunnen al meer richting geven en voor ons wellicht een mogelijk om je de juiste richting op te duwen. Niemand wilt graag zijn totale idee/concept verklaren en toelichten maar om een stapje verder te komen is dit soms wel nodig.

 

succes

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
  • 0

Een kennis van mij zit in de tweede kamer. Ik weet een beetje hoe het daar te werk gaat.

 

Als je een goed idee hebt, zoek je eerst uit welke partij dit zou kunnen steunen. Binnen de partij zoek je een kamerlid die dit onderwerp onder zijn hoede heeft. Volgens mij staan op de websites van de partijen alle leden met emailadressen. Vervolgens maak je een goed document (verhaal) en stuur je dit naar het kamerlid.

 

Elke kamerlid heeft een PA. deze zal de email bekijken en als hij/zij denkt dat het interessant is dan wordt dit besproken met het kamerlid...

 

Succes!

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo dvlkk,

 

Bedankt voor je reactie. Dat klopt wat je zegt. Ik weet alleen niet hoe ik dieper op in kan gaan zonder het idee te vertellen. Dat is volgens mij het probleem. Ik kan alleen maar zeggen dat dat met het toevoegen van een nw. richting/vak op alle scchooljaren betrekking heeft. Zodra ik dieper op in ga en vertellen watvoor vak, is hiermee mijn idee ook al verteld. Dus ik weet niet hoe ik mijn idee verder kan schillen.

 

Nogmaals bedankt voor je uitleg.

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0

Hi dwb,

 

Hartelijk bedankt voor je uitleg. Ik heb al twee keer e-mail gestuurd zowel naar SP als naar Pvda maar helaas heb ik non reactie op gehad.

Ik had wel geschreven waarover mijn idee ging maar niet wat het precies was. Misschien moet ik inderdaad iets op papier zetten.

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Waarschijnlijk vonden zij het, net als de ondernemers die hier gereageerd hebben, te vaag en / of onuitvoerbaar. Zonder extra informatie blijft het gissen of het idee überhaupt thuishoort bij de politiek.

Link naar reactie
  • 0

Hi Home,

 

Ik weet niet waar je bang voor bent. Het mooie van ideeen/kennis is dat wanneer je deze deelt met anderen je een stuk verder kan komen. Wikipedia is ook begonnen door/met 1 man. ;)

 

Je kan een mail sturen naar Binnenlandse zaken/postbus 51. Je krijgt dan binnen 5 dagen een reactie van een ter zaken kundige ambtenaar. Misschien dat die je op weg kan helpen.

http://www.minbzk.nl/algemene-onderdelen/serviceblok/contact

www.nurture.nl, www.prijswijzer.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.