• 0

I-materieel idee

Aanbevolen berichten

  • 0

Topicstarter runt een administratiekantoor vanuit een postbus, respect voor alle posters, maar dat zegt mij al genoeg...dit is niet het type 'open' ondernemer...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hi Misdefinitie,

 

Dat kan wel. Maar ik dacht als je zegt dat je goede idee hebt, zullen ze wel nieuwsgierig worden en vragen wat je idee is en waar gaat het over. maar niet dus!

 

Gr.

Home

U wilt dat mensen gratis voor u in actie komen op basis van de vage bewering dat u een revolutionair idee heeft. Zo werkt dat niet. Niemand gaat tijd, geld en moeite steken in een mail waarin enkel staat dat er een idee is. Dagelijks komen er honderden van zulke mails binnen die net zo makkelijk in de prullenbak verdwijnen. Als het uw bedoeling is dat mensen uw idee oppakken en ermee aan de slag gaan, dan zult u ze moeten motiveren. Dat doet u niet door geheimzinnig te doen door niks te willen loslaten. Overtuig mensen waarom ze in de eerste plaats naar u zouden moeten luisteren.

 

Kunt of wilt u dat niet, dan zult u zelf deskundigen tegen betaling moeten inschakelen die voor u het onderzoek willen doen. In dat geval zijn er genoeg bureaus, onderwijsdeskundigen en uitgevers te vinden die u te woord willen staan.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Highio,

 

Ja. ik ben een onderneemster met een postbus adres en ben ontzettend trots op. Ik ben 14 jaar hier zonder familie. Van schoonmaken begonnen tot nu toe met een Heao diploma, Wao wetgeving diploma en Ned en Engelstaal diploma in mijn zaak.Eigen huis en auto en alles in een vreemd land met een vreemd taal. Nu mag je zeggen dat je mij kent. Ook nog eens met trots!

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0

 

Go girl!

 

Waar het allemaal om draait is dat je een (goed) idee hebt dat je graag onder de aandacht wilt brengen. Nu moet je alleen nog even over je vrees heenstappen om dat idee met anderen te delen. Als het een bedrijfsplan was, kon ik me dat nog wel voorstellen. Maar je wil je idee aan de samenleving/het onderwijs aanbieden. En er zijn misschien mensen op dit forum die je kunnen helpen. Alleen zitten we nu al anderhalve dag over bijzaken te kletsen.

 

Al eens met iemand op een school gepraat?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Beste Home, ik kies voor een 'anonieme' bijdrage aan dit forum. Jij probeert met een vraag info in te winnen, maar zoals eerder opgemerkt, moet je daar ook informatie voor delen.

 

Ik zie een 'gesloten' parallel met hoe je je als administratiekantoor presenteert, dat is namelijk ook weinig persoonlijk. De bedrijfsadministrateurs of accountants die ik ken opereren juist in alle openheid, dat is wat me aan je opvalt, niet meer en minder...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo Misdefenitie,

 

Ik denk dat je mijn bedoelingen helemaal verkeerd hebt begrepen! Ik wil absoluut niets en niemand iets gratis laten doen of laten uitzoeken. Als ik een idee heb wil ik zeker zelf voor moeite doen en zelf voor betalen omdat ik graag een steentje wil bijdragen aan het verbetering van onze samenleving. Dat gaat niet als je alles gratis wilt laten doen en zelf thuis zitten. Alleen wist ik niet waar ik te recht kon. Dat was het maar.

 

Gr.

Home

Link naar reactie
  • 0

Als je op deze manier denkt dat jij je diee werkelijk vorm kunt geven dan kun je dat fijn op je buik schrijven.

Mensen schrijven hier dingen die jij vanuit een under dog positie oppikt, blijkbaar raken mensen een gevoelige snaar omdat jij veel reacties als persoonlijke kritiek ervaart.

 

De bezoekers op hun beurt raken gefrustreerd omdat ze energie stoppen in hun reacties omdat ze jou willen helpen. Jij blijft weigeren ook maar iets van je idee los te laten en daardoor zul je hier geen antwoorden of oplossingen vinden.

 

Als je op soortgelijke wijze het ministerie van onderwijs gaat benaderen ben je op voorhand kansloos.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.