Wat zet jij op je zakelijke kerstkaart?

Aanbevolen berichten

Leuk topic!

Voor m'n eigen onderneming moet ik nog wat verzinnen. Voor mijn vader ontwerp ik ieder jaar iets nieuws.

Heb dit jaar een A5 ansichtkaart met voorop 20 kleine foto's van verschillende klussen (hij is hovenier). Achterop logo, wens en adresgegevens. Men vind het vaak leuk en door de contact gegevens erop is het vaak iets wat vrij lang bewaard blijft. Andere jaren deed ik de kaart in een envelop, nu eens wat anders door het als ansichtkaart te versturen. :) Hoop wel dat de drukker nog tijd heeft... :-X

 

Voor mezelf stuur ik een mailtje met daarin een digitaal kaartje, ik weet alleen nog niet precies wat.

Visitekaartjes meesturen is ook wel handig trouwens!

Link naar reactie

Waarom zou je een visitekaartje meesturen?

Kerstkaarten stuur je toch alleen naar je goede relaties en naaste verwanten? Of doe je er zekerheidshalve een visitekaartje bij omdat je bang bent dat ze je niet meer kennen?

 

Visitekaartje meesturen is m.i. juist het ultieme bewijs dat er velen in zijn doorgeschoten en naar Jan en Allemaan kaarten versturen.

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Op kerstkaarten vermeld ik altijd een persoonlijke boodschap. Daarnaast breng ik dit jaar (bescheiden) kerstpakketjes rond met streekgebonden (Zeeuwse) producten, welke erg leuk worden ontvangen m.n. omdat je het persoonlijk komt brengen. Ik beperk me niet tot de opdrachtgever zelf maar ook de medewerker(s) daar met wie ik vaak intensief samenwerk tijdens een opdracht krijgen een dergelijk pakket. Wel een hoop kilometers maar juist het persoonlijke tintje doet 't 'm.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Een kerstkaart doet iedereen wij doen altijd NIEUWJAARSKAARTEN:) hiermee wensen wij iedereen altijd een prettig nieuwjaar de kaarten zijn dan gestopt waardoor die van ons extra opvalt:)

 

Ik ben van mening dat een kerstkaart persoonlijk en informeel moet zijn.Wij zetten er elk jaar een geweldige spreuk op: Vorig jaar hadden wij bijvoorbeeld

 

logistiek brengt je van A naar B fantasie brengt je overal

 

Dit slaat enorm goed aan bij onze klanten wij zijn dan ook een reclamebureau dus de opmaak is ook van een dergelijke kwaliteit. Tevens zijn de kosten om dit te laten doen aanzienlijk.

 

doeidoei

Link naar reactie

Een paar dagen voor 5 december ontving ik een kaart met daarop de tekst:

"Met de Piet van SalesXeed

zo dicht op de targetbel,

is het closen van een mooie deal

uiteindelijk nog maar kinderspel"

 

Daaronder een bedankje voor de samenwerking in 2007 en wensen voor een omzetrijk 2008 van mede-HL'er Rikkert Walbeek.

Zijn kaart heeft bij mij meer aandacht gekregen dan de vele kerstkaarten die ik ongetwijfeld de komende weken nog ontvang, omdat ik het dan veel te druk heb om daar aandacht aan te besteden.

 

Zelf heb ik op 4 december een aantal relaties een scheurkalender gestuurd met enkel een "Voor ... van Karen" sticker erop. Ik behoor dus tot de ondernemers die geen kerstkaarten (meer) stuurt, maar andere contactmomenten in het jaar kiest omdat ontvangers er dan wellicht meer tijd en aandacht voor hebben.

 

En die zijn er zat: Valentijnsdag (nooit zal ik dat doosje chocoladehartjes vergeten dat ik ooit op die dag kreeg van The Party Company), begin van de lente, zomer, herfst, winter, pasen, vaderdag, moederdag, dierendag, etc. Als je zorgt dat je veel weet over je klanten, kun je hen op toepasselijke momenten iets toesturen.

 

Wat niet wegneemt dat ik jullie via deze weg alvast fijne feestdagen toe wil wensen. ;D

 

Karen

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Dit jaar nog geen budget voor een 'echte' kaart, maar vanmorgen zag ik mijn kans schoon met én een nieuw model (gisteren binnengekregen) en échte sneeuw! Met dit als resultaat!

 

ttckerst2007website.jpg

 

En dan wil ik een ieder op 't forum bijzonder bedanken voor de directe reacties op mijn vragen, of op die van anderen, want ik heb in één jaar tijd ENORM veel geleerd!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Eindelijk is mijn website klaar!

 

www.theroyalinstitute.com

 

The Royal Institute is een jonge ontwerpstudio, waar met creatieve ideeën, kennis, stijl & vindingrijkheid oplossingen worden gecreëerd. Of het nu gaat om ontwerp van uw communicatie, internet-concepten, of nieuwe producten, er wordt altijd verder gekeken om zo de added value en unieke selling points te benadrukken. Met beide benen op de grond en altijd doelgericht.

 

The Royal Institute staat klaar voor grafisch ontwerp, product ontwerp & creatief consult!

The Royal Institute

grafisch ontwerp, creatieve concepten & brainstorms

www.theroyalinstitute.com | twitter.com/tri_ontwerp

Link naar reactie

Eindelijk is mijn website klaar!

 

www.theroyalinstitute.com

 

The Royal Institute is een jonge ontwerpstudio, waar met creatieve ideeën, kennis, stijl & vindingrijkheid oplossingen worden gecreëerd. Of het nu gaat om ontwerp van uw communicatie, internet-concepten, of nieuwe producten, er wordt altijd verder gekeken om zo de added value en unieke selling points te benadrukken. Met beide benen op de grond en altijd doelgericht.

 

The Royal Institute staat klaar voor grafisch ontwerp, product ontwerp & creatief consult!

 

???

Zet jij dat op je kerstkaart???

Spam op een kerstkaart ::)

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Eindelijk is mijn website klaar!

 

www.theroyalinstitute.com

 

The Royal Institute is een jonge ontwerpstudio, waar met creatieve ideeën, kennis, stijl & vindingrijkheid oplossingen worden gecreëerd. Of het nu gaat om ontwerp van uw communicatie, internet-concepten, of nieuwe producten, er wordt altijd verder gekeken om zo de added value en unieke selling points te benadrukken. Met beide benen op de grond en altijd doelgericht.

 

The Royal Institute staat klaar voor grafisch ontwerp, product ontwerp & creatief consult!

 

Dit is een slechte mailing, geen kerstkaart.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.