Henri Kroeze Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 Henri Kroeze Legend 1,4k 174 Iedere zoveel tijd komt er weer een klant langs die er uit springt, in welk opzicht dan ook. Ik heb al aardig wat email gehad over mijn webshop en het aanbod erop, maar dit commentaar vond ik toch wel erg vermakelijk! Te meer omdat de meeste van zijn opmerkingen niet gegrond zijn, als hij beter had gekeken... Vooral om de mededeling dat hij niet geinteresseerd was wat andere mensen gekocht hebben, moest ik erg lachen! ;D ============================================== Uw website blinkt uit in onduidelijkheid, slechte structuur ("druk") en onlogische verwijzingen. - Waarom bijvoorbeeld niet "eenmalige machtiging" in plaats van zelf verzonnen kreten. - Bij een poging het aantal te wijzigen kwam er steeds weer een exemplaar bij met (dus) een hogere prijs. - Waarom "payment" links onderaan en bovenin een knop afrekenen? - Waarom staat die afreken- knop niet bij het artikel? - Waarom moet ik kennis nemen van wat anderen hebben gekocht? - Waarom word ik uitgenodigd een account aan te maken als ik slechts éénmalig één autootje wil bestellen.... - Waarom niet gewoon accepteren dat iemand geen nieuwsbrief o.i.d. wil hebben? Ik wilde het Renaultje 4 uit 1946, maar heb 't maar opgegeven. Sterke, naam ============================================== Als dank voor zijn email stuur ik de goede man het gevraagde autootje maar op... [titel aangepast - mod] ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
msteer Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 msteer Legend 1,7k 97 Was het een babyboomer? Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 TwaBla Legend 22,3k 1360 Als dank voor zijn email stuur ik de goede man het gevraagde autootje maar op... Sportieve reactie! Heb je nagegaan wat deze klant zo allemaal frustreerde door zijn poging om 1 autootje te bestellen na te doen? Misschien heeft hij nl een beetje gelijk en is het voor eenj nieuwkomer lastig om de weg te vinden. Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
G.Bos Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 G.Bos Legend 361 8 soms moet je je maar neerleggen bij de onwetendheid van anderen denk ik zo... Bied de beste man maar een directe link naar de renault.. is hij weer blij en heb je hem toch een auto verkocht.. Als dank voor zijn email stuur ik de goede man het gevraagde autootje maar op... had ik weer eens niet gelezen... Link naar reactie
malamut Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 malamut Legend 528 3 ...niet gegrond zijn, als hij beter had gekeken... Enige idee hoeveel potentiële klanten je kwijtraakt omdat ze "niet beter kijken" ? Link naar reactie
Henri Kroeze Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Geplaatst: 13 december 2007 Henri Kroeze Legend 1,4k 174 Ik waardeer het dat ik eens een duidelijk negatieve reactie ontvang. Deze 'klant' neemt in ieder geval nog de moeite om z'n ongenoegen te uiten. Vandaar dat ik 'm 't autootje opstuur. Iemand zei eens 'Een klacht is een gratis advies'. En zo ga ik daar ook mee om. ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
Colapongel Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 Colapongel Junior 6 1 Ik zou het mailtje inlijsten en een mooie plek op de schouw geven 8) Klachten zijn geen klachten maar uitdagingen. Ik bedoel het is toch een uitdaging om je site zo toegankelijk/gebruiksvriendelijk te maken zodat, zelf de klanten van dit kaliber er mee kunnen omgaan. Het is tenslotte wel jouw doelgroep, dus zou hier zeker naar kijken. succes ps wat was de reactie van de klant dat je het autootje opstuurde. Link naar reactie
Henri Kroeze Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Geplaatst: 13 december 2007 Henri Kroeze Legend 1,4k 174 ps wat was de reactie van de klant dat je het autootje opstuurde. Daar was ie toch wel blij verrast door. Ik heb er meteen maar twee van gemaakt overigens, 't zelfde autootje in een ander kleurtje er ook maar bij. ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
Ed Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Ed Legend 710 64 Zijn klacht uiten kostte misschien nog wel meer tijd dan een bestellinkje plaatsen ;D Beter een kleine baas dan een grote chef....... Link naar reactie
Henri Kroeze Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Geplaatst: 21 december 2007 Henri Kroeze Legend 1,4k 174 Het verhaal krijgt nog een leuk staartje. Ik had nog een email gestuurd met de vraag of de modelletjes een betere indruk hadden gemaakt dan de website. Dat hadden ze gelukkig. De goede man heeft er weer een flinke email aan geweid en die begon met dat z'n dochter een eigen webdesign/ communicatieadviesbureau heeft het niet geheel met z'n kritieken eens was en al helemaal niet hoe hij die kritiek geuit heeft. Vervolgens een uitleg van zijn kant dat hij al jaren handleidingen schrijft en dat hij dus wel weet waar hij het over heeft. Afijn, een zeer prettige email met opbouwende kritiek, ook zelfkritiek, meningen van anderen waarbij hijzelf niet zo positief uit de verf komt (van dochterlief), etc. Afsluiting: "Voel ergens de behoefte om tot in detail op alle ins and outs van de site in te gaan maar ik denk zomaar dat jullie daaraan geen behoefte hebben. Bovendien zou mijn dochter dat veel beter kunnen." Dat vraagt toch om een reactie! Zou zo maar eens een zeer goed contact kunnen worden! Iemand die ongezouten z'n wel degelijk gefundeerde mening kan geven. Ik heb respect voor dergelijke mensen! Leuk! ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
Ed Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 Ed Legend 710 64 Laat hem dat commentaar maar lekker geven, misschien wordt je er wel wijzer van! Vraag 'm dan wel even om het gewoon per mail te doen en niet in je gastenboek o.i.d. ;) Beter een kleine baas dan een grote chef....... Link naar reactie
dlvkk Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 dlvkk Super Senior 197 8 Ed, wel opletten he Henri geeft aan dat hij het erg op prijs stelt en dat het contact via email verlopen is ;) "The Best Way To Predict The Future Is To Invent It" Link naar reactie
Sheepdog Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 Sheepdog Legend 613 57 @Henri TTC Je gebruikt osCommerce voor je shop dus heb ik even gekeken naar je site. Er zijn inderdaad wel een aantal dingen die je, in mijn ogen, zou kunnen verbeteren. Naar mijn mening hoort een webshop zo "idiot proof" mogelijk te zijn. Die van jou is dat niet, al vind ik hem wel erg mooi gemaakt (uiterlijk). Als voorbeeld: Het zal veel mensen niet opvallen dat ze iets in de winkelwagen hebben geplaatst. Mensen kijken nou eenmaal niet goed, over het algemeen. Het zou geen kwaad kunnen om eens met die man zijn dochter te praten, wie weet. Link naar reactie
Ed Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 Ed Legend 710 64 Ed, wel opletten he Henri geeft aan dat hij het erg op prijs stelt en dat het contact via email verlopen is ;) Ik heb zeker wel goed opgelet, het was alleen maar zekerheidshalve ;) Beter een kleine baas dan een grote chef....... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen