Omgaan met klantrecensies...

Aanbevolen berichten

Iedere zoveel tijd komt er weer een klant langs die er uit springt, in welk opzicht dan ook. Ik heb al aardig wat email gehad over mijn webshop en het aanbod erop, maar dit commentaar vond ik toch wel erg vermakelijk! Te meer omdat de meeste van zijn opmerkingen niet gegrond zijn, als hij beter had gekeken...

 

Vooral om de mededeling dat hij niet geinteresseerd was wat andere mensen gekocht hebben, moest ik erg lachen! ;D

 

==============================================

Uw website blinkt uit in onduidelijkheid, slechte structuur ("druk") en

onlogische verwijzingen.

- Waarom bijvoorbeeld niet "eenmalige machtiging" in plaats van zelf

verzonnen kreten.

- Bij een poging het aantal te wijzigen kwam er steeds weer een

exemplaar bij met (dus) een hogere prijs.

- Waarom "payment" links onderaan en bovenin een knop afrekenen?

- Waarom staat die afreken- knop niet bij het artikel?

- Waarom moet ik kennis nemen van wat anderen hebben gekocht?

- Waarom word ik uitgenodigd een account aan te maken als ik slechts

éénmalig één autootje wil bestellen....

- Waarom niet gewoon accepteren dat iemand geen nieuwsbrief o.i.d. wil hebben?

Ik wilde het Renaultje 4 uit 1946, maar heb 't maar opgegeven.

Sterke,

 

naam

==============================================

 

Als dank voor zijn email stuur ik de goede man het gevraagde autootje maar op...

 

[titel aangepast - mod]

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Als dank voor zijn email stuur ik de goede man het gevraagde autootje maar op...

 

Sportieve reactie!

 

Heb je nagegaan wat deze klant zo allemaal frustreerde door zijn poging om 1 autootje te bestellen na te doen? Misschien heeft hij nl een beetje gelijk en is het voor eenj nieuwkomer lastig om de weg te vinden.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

soms moet je je maar neerleggen bij de onwetendheid van anderen denk ik zo...

 

Bied de beste man maar een directe link naar de renault.. is hij weer blij en heb je hem toch een auto verkocht..

 

 

 

 

Als dank voor zijn email stuur ik de goede man het gevraagde autootje maar op...

 

 

 

had ik weer eens niet gelezen...

 

Link naar reactie

Ik zou het mailtje inlijsten en een mooie plek op de schouw geven 8) Klachten zijn geen klachten maar uitdagingen. Ik bedoel het is toch een uitdaging om je site zo toegankelijk/gebruiksvriendelijk te maken zodat, zelf de klanten van dit kaliber er mee kunnen omgaan. Het is tenslotte wel jouw doelgroep, dus zou hier zeker naar kijken.

 

succes

 

ps wat was de reactie van de klant dat je het autootje opstuurde.

Link naar reactie

Het verhaal krijgt nog een leuk staartje.

 

Ik had nog een email gestuurd met de vraag of de modelletjes een betere indruk hadden gemaakt dan de website. Dat hadden ze gelukkig.

De goede man heeft er weer een flinke email aan geweid en die begon met dat z'n dochter een eigen webdesign/ communicatieadviesbureau heeft het niet geheel met z'n kritieken eens was en al helemaal niet hoe hij die kritiek geuit heeft. Vervolgens een uitleg van zijn kant dat hij al jaren handleidingen schrijft en dat hij dus wel weet waar hij het over heeft.

 

Afijn, een zeer prettige email met opbouwende kritiek, ook zelfkritiek, meningen van anderen waarbij hijzelf niet zo positief uit de verf komt (van dochterlief), etc.

 

Afsluiting: "Voel ergens de behoefte om tot in detail op alle ins and outs van de site in te gaan maar ik denk zomaar dat jullie daaraan geen behoefte hebben. Bovendien zou mijn dochter dat veel beter kunnen."

 

Dat vraagt toch om een reactie! Zou zo maar eens een zeer goed contact kunnen worden! Iemand die ongezouten z'n wel degelijk gefundeerde mening kan geven. Ik heb respect voor dergelijke mensen!

 

Leuk!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

@Henri TTC

 

Je gebruikt osCommerce voor je shop dus heb ik even gekeken naar je site. Er zijn inderdaad wel een aantal dingen die je, in mijn ogen, zou kunnen verbeteren.

Naar mijn mening hoort een webshop zo "idiot proof" mogelijk te zijn. Die van jou is dat niet, al vind ik hem wel erg mooi gemaakt (uiterlijk).

 

Als voorbeeld: Het zal veel mensen niet opvallen dat ze iets in de winkelwagen hebben geplaatst. Mensen kijken nou eenmaal niet goed, over het algemeen.

 

Het zou geen kwaad kunnen om eens met die man zijn dochter te praten, wie weet.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.