Jump to content
UitzendPolen
Verberg

Uitzendbureau

vraag

Geacht Forum,

Na veel gelezen te hebben op dit waardevolle forum heb ik besloten om de stoute schoenen aan te trekken en een vraag te stellen.

Ik ben op dit moment mezelf aan het orienteren wat de mogelijkheden zijn van een uitzendbureau met vooral Poolse werknemers.

Graag zou ik advies krijgen waar ik rekening mee moet houden,wat me te doen staat betreft rechtsvorm,KvK,G-Rekening etc...

Graag zou ik ook in contact komen met mensen die op dit moment een Uitzendbureau/Detacheringsbureau hebben met een poolse doelgroep.

Mvg Frans

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Ik heb wel een uitzendbureau maar geen met alleen maar polen ofzo.

Wat wil je nu precies weten?

www.soesannawerkt.nl

Bedrijfsondersteuning en personeelsbemiddeling.

Op 2 januari opening en website online!

• 0
  • Rate this answer

Hoi Loessanna,

Het maakt niet specifiek uit of het met of zonder Polen is.

Graag wil ik weten wat ik moet doen bij het begin.

Op dit moment ben ik in kaart aan het brengen wat mijn doelgroep is en wat de mogelijkheden hiervan zijn.Zou je eens uit willen leggen wat ik stap voor stap moet gaan doen ook qua rechtsvorm.

• 0
  • Rate this answer

Voordat we hier een Poolse landdag van maken, lees eerst even de regels van dit forum.

Dit forum is bedoeld om elkaar verder te helpen, niet om een ander het werk op te laten knappen. Het is vooral de bedoeling dat een ieder hiervan kan leren. Gerichte vragen worden op prijs gesteld en beloond met concrete antwoorden. Deze vraag is zodanig breed dat het topic alle kanten op kan gaan.

Last but not least, vragen over KvK, G-rekening en wat dies meer zij komen reeds in verschillend topics uitgebreid aan de orde. Dit topic gaat daarom op slot.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 8 leden online en 158 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept