• 0

Uitzendbureau

Geacht Forum,

 

Na veel gelezen te hebben op dit waardevolle forum heb ik besloten om de stoute schoenen aan te trekken en een vraag te stellen.

Ik ben op dit moment mezelf aan het orienteren wat de mogelijkheden zijn van een uitzendbureau met vooral Poolse werknemers.

Graag zou ik advies krijgen waar ik rekening mee moet houden,wat me te doen staat betreft rechtsvorm,KvK,G-Rekening etc...

Graag zou ik ook in contact komen met mensen die op dit moment een Uitzendbureau/Detacheringsbureau hebben met een poolse doelgroep.

 

Mvg Frans

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Loessanna,

 

Het maakt niet specifiek uit of het met of zonder Polen is.

Graag wil ik weten wat ik moet doen bij het begin.

Op dit moment ben ik in kaart aan het brengen wat mijn doelgroep is en wat de mogelijkheden hiervan zijn.Zou je eens uit willen leggen wat ik stap voor stap moet gaan doen ook qua rechtsvorm.

Link naar reactie
  • 0

Voordat we hier een Poolse landdag van maken, lees eerst even de regels van dit forum.

 

Dit forum is bedoeld om elkaar verder te helpen, niet om een ander het werk op te laten knappen. Het is vooral de bedoeling dat een ieder hiervan kan leren. Gerichte vragen worden op prijs gesteld en beloond met concrete antwoorden. Deze vraag is zodanig breed dat het topic alle kanten op kan gaan.

 

Last but not least, vragen over KvK, G-rekening en wat dies meer zij komen reeds in verschillend topics uitgebreid aan de orde. Dit topic gaat daarom op slot.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.