• 0

Artikel: Eenvoud Is Niet Simpel

Ik publiceerde vorige week op Lifehacking.nl een artikel over 'eenvoud'- voor ondernemers denk ik ook een thema, vooral omdat we aan zo veel dingen tegelijkertijd moeten denken, veel ijzers in het vuur hebben en misschien juist wel geneigd zijn om dingen minder eenvoudig te maken omdat er zoveel leuke, interessante dingen zijn. "Ondernemen" betekent ook dingen beginnen, aangaan, onderhouden...

 

Leeft dit voor jullie? Is het "ontspullen", vereenvoudigen en managen van jezelf een item of ben je er niet mee bezig?

 

Een van de meest krachtige lifehacks die ik ken is je leven eenvoudig houden. Maar het is meteen één van de moeilijkste, want voor je het weet zit je tot over je oren in de hacks, tweaks, gadgets, upgrades, innovaties en add-ons. Wat is het geheim van eenvoud, en waarom is het zo gemakkelijk je leven moeilijker te maken?

 

Lees hier het artikel als je geïnteresseerd bent, en ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 1

Ik denk (ook) dat wij ondernemers de eenvoud wel eens vergeten als we het over ons eigen product/dienst hebben. Wij zelf weten er natuurlijk alles van en over en denken dat de ander dit dan ook weet. Wat er dan gebeurd is dat we de basis vergeten en de luisterende partij weet vaak al niet eens meer waar het over gaat, ergo een gemiste kans

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.