Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste,
We hebben het geluk om met een interview over onze (jonge) onderneming in de plaatselijke krant van een welbekende bank te mogen staan.
Het interview zou ruim een A4tje lang moeten worden en deze huis aan huiskrant wordt verspreid over een paar kleine gemeenten met een totale oplage van zo’n 30.000 stuks. ( schatting)
Eigenlijk alleen maar mooi denken we, ondanks het feit dat we diensten leveren in B2B en er dus een groot deel potentiële klanten af vallen.
Maar hoe kunnen we uit deze actie het maximale rendement halen?
Ik verwacht, gezien de normale resultaten uit een mailing, niet dat de telefoon roodgloeiend zal staan en een nabelactie op een interview in een blad kan ook niet lijkt me.
Heeft hier iemand ervaring mee en heeft het klanten opgeleverd en hoe dan?
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Groeten,
Ronny
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag