• 0

hoe een winkel te beginnen?

geachte,

ik ben aan het kijken of ik een winkel kan beginnen bij mij in de stad.Ben dus al heel lang aan het rondkijken,informate inwinnen ed.Ben ook begonnen met mijn ondrenemingsplan.Maar ik kom er niet uit.Ik heb nu al zoveel overal gelezen, maar niemand die mij nou een concrete tip geeft hoe ik het moet aanpakken.Het probleem ligt bij de cijfertjes, ik vraag me af hoe ik aan bepaalde informatie kom.Zoals bv kosten van de energie, en hoeveel beginvoorraad ed.Met andere woorden...ben bezig maar zie door de bomen het bos even niet meer,en weet gewoon niet WAAR te beginnen.Begin me dan ook af te vragen of ik uberhaupt wel zelf het plan kan schrijven....

hoop dat iemand mij met een tip wil verblijden..

groetjes Dennis.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

wat voor winkel wil je beginnen?

energievragen kun je zo opvragen bij de energieleverancier. Je voorraad is afhankelijk van je omzet naar ik me meen te herinneren. Ik heb eens een ondernemingsplan geschreven voor een supermarkt. Ik zou m moeten opzoeken want ik heb geen benul waar ik die heb. Maar voor in de stad zal het wel geen supermarkt zijn.

cijfertjes zijn toch vaak opvraagbaar. ( ik heb er in mijn branche heel veel moeite mee gehad) maar voor een winkel kun je er gemakkelijk aankomen denk ik. (ook weer afhankelijk van..) cijfers over branche zijn op te vragen bij oa de rabo en abn bank

meer concrete info is dus wel gewenst.

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Je voorraad is afhankelijk van je omzet naar ik me meen te herinneren.

 

:o

 

Ik denk dat de TS op zoek is naar echte antwoorden en niet naar schooloplossingen.

Hoeveel voorraad je nodg hebt hangt van heel veel factoren.

Het lijkt mij dat de TS zelf in staat moet zijn die lijst op te stellen, zo niet dan moet hij zich maar eens afvragen of hij niet eerst eens wat praktijk ervaring op kan doen in een soortgelijk bedrijf, zie het advais van Twalevel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.