janhindrik Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 janhindrik Newbee 5 0 Hoe lang zullen domeinnamen nog worden gebruikt? 5,10, 50 jaar? Dit vraag ik in verband met het kopen van een dure domeinnaam. Link naar reactie
0 BE WANNE Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 BE WANNE Legend 325 10 Ah, wacht even, ik kijk in de glazenbol ??? Voor dure domainnamen is het 35 jaar, goedkopere +/_ 20 jaar. Ligt ook deels aan de infrastructuur en de computers. Wat moet je nu met zo'n vraag? Wat kost dat domain wat wil je er mee bereiken. Hoe wil je de investering terughalen. Link naar reactie
0 janhindrik Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Geplaatst: 26 december 2007 janhindrik Newbee 5 0 Ah, wacht even, ik kijk in de glazenbol ??? Voor dure domainnamen is het 35 jaar, goedkopere +/_ 20 jaar. Ligt ook deels aan de infrastructuur en de computers. Wat moet je nu met zo'n vraag? Wat kost dat domain wat wil je er mee bereiken. Hoe wil je de investering terughalen. Ik bedoel meer in het algemeen, zijn er goede alternatieven voor domeinnaamen? Zijn er al vergevorderde plannen voor een nieuwe internetomgeving zoals secondlife? Link naar reactie
0 Nano Hendrik Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 Nano Hendrik Senior 78 3 Er zit wel een soort nieuw internet in de lucht, niet zoiets als Second Life overigens. Maar ik zou zeggen: een goed webadres gaat voorlopig nog wel even mee. En zoals er eerder al geopperd werd: hoe snel verdien je de investering terug? Een terugverdientijd van vijf jaar is helemaal niet gek, ook niet voor een webadres. Ik zou me dus wat minder druk maken over de toekomst, maar meer over het ondernemen nu. Link naar reactie
0 janhindrik Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Geplaatst: 26 december 2007 janhindrik Newbee 5 0 web 2.0 ofzo noemen ze dat of is dit weer wat anders? :) Link naar reactie
0 Gelderblom Internet Solutions Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Gelderblom Internet Solutions Senior 59 3 Nee, web 2.0 heeft meer te maken met de manier waarop een website gemaakt wordt. :) MKB Webwinkel - Open Cart full-service webwinkels Gelderblom Internet Solutions - Maatwerk PHP oplossingen Link naar reactie
0 Alef Arendsen Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Alef Arendsen Retired Mod 1,2k 45 Nee, web 2.0 heeft meer te maken met de manier waarop een website gemaakt wordt. :) Nou, technische gezien komt het daar in detail misschien gedeeltelijk op neer, maar op hoger niveau is Web 2.0 toch wel iets meer dan dat. Maar wat staat is dat in de Web 2.0 wereld de domeinnaam niet aan belangrijkheid heeft ingeboet. Wat leuk (en relevant voor deze discussie denk ik) is om te zien (en dat werd eerder in een ander draadje ook aangehaald) is dat de domeinnaam niet perse meer heel direct te herleiden is tot een product of dienst (of categorie daarvan) Denk aan hulu.com (online video). pandora.com (online music), digg.com (social bookmarks), yelp.com (product advies), del.icio.us (social bookmarks) en dichterbij: hyves.nl (social network) gr. Alef The New Motion - elektrisch rijden geregeld Alef op Twitter Alef op LinkedIn Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Hyves en Digg zijn niet zo raar als je de achtergrond van de namen en de werking/bedoeling van de sites kent, en zelfs wel mooi toepasselijk vind ik! Link naar reactie
0 Alef Arendsen Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Alef Arendsen Retired Mod 1,2k 45 Hey, nu je het zo zegt, over Digg heb ik nog nooit nagedacht en hyves is idd ook wel toepasselijk... The New Motion - elektrisch rijden geregeld Alef op Twitter Alef op LinkedIn Link naar reactie
janhindrik
janhindrik
Hoe lang zullen domeinnamen nog worden gebruikt? 5,10, 50 jaar? Dit vraag ik in verband met het kopen van een dure domeinnaam.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag