• 0

Bedrijfsgegevens op website van een derde

Ik heb een bedrijf die uitsluited zaken doet online en via email. Nu is er een bedrijf die mijn telefoonnummer heeft achterhaald en op het internet heeft geplaatst. Via Google is mijn telefoonnummer ook al te vinden. Hier ben ik helemaal niet gelukkig mee.

 

Mag een bedrijf zonder mij in kennis te stellen zomaar mijn telefoonnummer op hun site plaatsen?

 

Ik heb het bedrijf inmiddels geemaild maar heb nog geen antwoord ontvangen.

 

Johannes

JavaAtWork - file upload solutions

http://www.javaatwork.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Als je een bedrijf uitoefent en/of een website registreert, belanden je adresgegevens in openbare registers. Daar kan iedereen je adresgegevens bekijken, en aangezien je in het maatschappelijk verkeer actief bent is te beargumenteren dat die gegevens ook gepubliceerd mogen worden. Bedrijven hebben geen recht op privacy.

 

Of toch wel?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • -1

Waarschijnlijk hebben ze de gegevens uit de database van de KVK gehaald. Het gaat om het bedrijf www.ilocal.nl. Op het internet las ik ook dat enkele BN'ers een claim vorig jaar hadden ingediend tegen ilocal omdat ook hun 'prive' gegevens op straat lagen. Waarschijnlijk hebben die BN'ers een eenmanszaak die geregistreerd staat bij de KVK.

JavaAtWork - file upload solutions

http://www.javaatwork.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.