Ga naar inhoud

Kleine winkel merkkleding beginnen

Geplaatst:

napsterr

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw lid en ik moet zeggen dat het heel goed gebruiker website is. Alleen heb ik probleem met vinden van specifieke dingen van wat ik zoek. Ik ben een student en wil binnenkort een kledingzaak beginnen van bekende merken,zoals G-star Armani Diesel etc..Maar ik wil het liefst kopen in kleine aantalen en ben ook geintereseerd in restpartijen. Kunnen jullie mij advies geven waar ik da kan inkopen. Het liefst groothandels die in kleine partijen leveren. Ik heb onlangs websites zoals worlfashioncentre bezocht maar het leek me niet echt interessant.

Met vriendelijke groeten

Featured Replies

Geplaatst:

robes

Hallo,

Het zal moeilijk worden om deze merken te gaan voeren,deze merken werken veel met distribiteurs met afgeschermde werkgebieden of je moet je houden aan afgesproken verkoopprijzen waarddor jeje niet van andere kan onderscheiden door b.v. prijs.

Groet Robes

Geplaatst:

rdv

UIt ervaring weet ik dat het moeilijk is om kleine partijen van bijv. G-star te bemachtigen. Wat je kunt doen is inderdaad restpartijen op te kopen of scherp zijn bij faillisementen.

succes!

• 5 months later...
Geplaatst:

Mailbox International

Kijk ook eens op amerikaanse websites of op ebay en koop via hun.

Ik heb een oplossing voor de verzending naar ned voor je als je dit moeilijk wordt gemaakt. www.weship-it.com. Zo kan je ook speciale bestellingen voor je klanten doen als je je adresjes weet te vinden.

van alles importeren uit Amerika

www.weship-it.com

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.