• 0

business cd-rom kaartje

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb ze wel gezien inderdaad. Grappig maar echt nuttig vind ik ze niet. Je kan dat soort info net zo goed op je website zetten. We hebben zelfs eens CD-rom's gemaakt met daarop alleen een snelkoppeling naar een actiepagina op de website.

 

Wat ik nuttiger vind zijn bedrukte USB sticks met daarop een deeltje data die niet verwijderbaar is. Dan wordt het een gebruiksvoorwerp waardoor je het vaker ziet (net zoals een pen).

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Heb ze wel gezien inderdaad. Grappig maar echt nuttig vind ik ze niet. Je kan dat soort info net zo goed op je website zetten. We hebben zelfs eens CD-rom's gemaakt met daarop alleen een snelkoppeling naar een actiepagina op de website.

 

Wat ik nuttiger vind zijn bedrukte USB sticks met daarop een deeltje data die niet verwijderbaar is. Dan wordt het een gebruiksvoorwerp waardoor je het vaker ziet (net zoals een pen).

 

USB is weer stukje duurder neem ik aan en ik weet niet of die sticks ook worden gebruikt. En hoeveel tekst je erop kan zetten (bedrukken)

 

Nadeel van cd-rom is dat je er toch al snel een paar 100 moet bestellen en dat na een paar maanden de data die erop staat oud is. Of je zou ze zelf moeten branden.

alstro webdesign - www.alstro.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er net een kegregen. No way dat ik die ergens in ga stoppen. Ik vind ze ook niet milieu vriendelijk. Die schijfjes vpassen niet en je kaartjes archief.

 

Geef mij maar gewoon een papieren kaartje met naw gegevens en een website.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ik heb eens zo'n visitekaartje van iemand gekregen. Maar toen ik hem in de front loading DVD gleuf van m'n computer stopte heb ik hem nooit meer teruggezien (en het leverde een onbruikbare DVD speler op). :(

 

 

:o Neeee!!!! Ga je me nou vertellen dat je echt een keer zo'n kaartje in je Apple gestopt hebt ;-)??

Link naar reactie
  • 0

Of het nuttig is kan ik natuurlijk niet zeggen. Wel wat mijn ervaring is: ik heb er een paar gekregen maar ik heb ze nog nooit in mijn computer gestopt. Wel in de prullenbak, maar dat zal de bedoeling van de afzender wel niet zijn geweest...

 

Waarom zo moeilijk doen, vraag ik me af? De eerste kaartjes waren leuk, want die riepen nieuwsgierigheid op, maar anno 2008? Nee, zet wat je wilt laten zien maar gewoon op je website en verzin voor je mailing een ander (ludiek) idee dat van de ontvanger niet al te veel actie verwacht.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Waarom zo moeilijk doen, vraag ik me af? De eerste kaartjes waren leuk, want die riepen nieuwsgierigheid op, maar anno 2008? Nee, zet wat je wilt laten zien maar gewoon op je website en verzin voor je mailing een ander (ludiek) idee dat van de ontvanger niet al te veel actie verwacht.

 

Die handeling is ook mijn bezwaar eigenlijk, nu zit ik in een branche die niet echt voorop loopt maar toch, is wel niet zo duur maar als het niet of nauwelijks gebruikt wordt dan is het zonde van de inspanning en het geld.

Een website bezoeken kan iedereen en overal en je hoeft niet eerst even dat cd-rom ding op te zoeken . ( Het is trouwens én iets leuks verzinnen én een website, dit terzijde )

 

We blijven nadenken

alstro webdesign - www.alstro.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.