• 0

advies gevraagd over starten website

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb een S U P E R idee voor een website. Er is nog geen gelijk soort website die ik in mijn gedachten heb. Ik heb er al met verschillende mensen over gesproken en ze zijn het er allemaal mee eens dat dit een goed idee is.

 

Ik hou en wil me totaal niet bezig met het opstarten van een website. Dus ik wil mijn idee verkopen. Ben of ken jij investeerders die hier open voor staan. Laat het me weten zodat ik een keer met ze rond de tafel kan zitten om te bepalen of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

 

Ik hoor het graag!

 

 

ps geen aanvragen met de vraag wat voor website het is, want ik vertel niks zonder een ondertekenng van een geheimhouding veklaring

Link naar reactie
  • 0

 

Je nieuwe bericht is aan een eerder bericht toegevoegd. Uit eerdere discussies met mensen die ideeën willen verkopen, is af te leiden dat ideeën op zich niet zoveel waard zijn als ze geen voetjes hebben. Je doet er dus verstandig aan eerst iemand te zoeken die je kan helpen om je idee zelf uit te voeren, zodat je vervolgens een reeds bestaande website/onderneming kan verkopen.

 

Succes!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Idee schmidee...als dit je lukt, deel dan je aanpak met ons :-)!

 

"Ondernemen" betekent dat je zelf verantwoordelijkheid neemt voor de realisatie van je idee. Vaak is het bij een andere partij laten doen voorbehouden aan mensen met een aantoonbare trackrecord, succesvolle exit of misschien heel veel geluk danwel persoonlijke skills (overredingskracht, strategisch inzicht) maar ik heb daar weinig succesverhalen van gehoord. Wel van mensen die houtje touwtje of hoe dan ook (koste wat kost) zorgen dat hun idee manifest wordt, waarna je ook de middelen hebt om andere partijen te overtuigen van het potentieel van het idee. Een beetje partij weigert waarschijnlijk ook een geheimhoudingsverklaring te tekenen. En dat kunnen ze zich ook veroorloven.

 

Je kunt proberen er mensen bij te vinden die bereid zijn om from scratch iets op te bouwen (vanuit ondernemerschap dus), en al half een beetje spelen met het idee te moeten leren leven met een onuitgevoerd SUPERidee :-)

 

Als het je lukt om je idee zonder al die dingen uitgevoerd te krijgen door een andere partij ben ik heel (!) benieuwd hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt, hou ons op de hoogte...

 

 

Link naar reactie
  • 0

Een geweldig idee is niet genoeg.

 

In het begin zal je zelf moeten investeren, maar daar kom je toch niet onderuit denk ik. Misschien valt je idee in kleinere ideeën op te splitsen? Je begint dan met een klein deel en breidt het uit zodra je merkt dat het de investering waard is. Dat is wat bij veel websites is gebeurd die inmiddels groot zijn.

 

Vergeet niet. Websites worden pas echt duur als ze succes hebben.

 

Direct gaan rondstrooien met geheimhoudingscontracten is niet zo verstandig. Vergeet niet dat jij niet de enige bent die argwanend is.

Link naar reactie
  • 0

Ik merk alweer dat het alles behalve makkelijk is en zal worden. Bedankt in ieder geval met de tips tot nu toe!! Ik ga zowiezo mijn idee eens wat beter uitwerken.. Uiteraard als iemand nog een contactpersoon voor me heeft sta ik daar voor open!!

Mijn hele leven met een idee rondlopen en niet uit te hebben gevoerd dat doet me te veel pijn.. dus hoe dan ook hij zal er komen!! goed weekend mensen

Link naar reactie
  • 0

Je ziet Higherlevel.nl blijkbaar als een platform om investeerders te vinden en je idee te verkopen. Maar waarom presenteer je jezelf dan ook niet op een manier waarop je professioneel en serieus overkomt? Kijk bijvoorbeeld naar je taalgebruik, en besef dan even dat een goede presentatie niet te onderschatten is.

 

Het is duidelijk dat je enthousiast bent, dit kan ook negatief overkomen ;). Dat was dus even een kleine tip.

 

Ik ben wel benieuwd naar wat je denkt te hebben gevonden waar nog niemand aan heeft gedacht. Je zou me eventueel kunnen PM'en?

Mvg,

Bedia.nl, doet in Webhosting, Website design, Joomla CMS systemen en totaal projecten.

Link naar reactie
  • 0

Als je zo overtuigd bent van het idee, kan je proberen een website bouwer te zoeken waarmee je samen een bedrijf start waarin de website gebouwd wordt. Krijg je voor het idee bijvoorbeeld 10% aandelen.

Als het idee echt zo goed is kan je er leuk geld mee verdienen.

 

 

Inderdaad... Zet er een paar developers op, en hou je goede idee bij jezelf!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.