zrski Geplaatst: 12 maart 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 12 maart 2003 Ik heb wel wat voorbeelden: - Blauwe enveloppen waar je geen hol van begrijpt - Zelf subsidies aanvragen - Debiteuren beheer Wat zijn dus volgens jouw punten die echt verbeterd/vergemakkelijkd zouden moeten worden voor ondernemers? HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Gampkani Geplaatst: 12 maart 2003 Gampkani 44 0 Geplaatst: 12 maart 2003 Van banken die zeggen dat ze de financiering voor je regelen en uiteindelijk de zaak afwijzen omdat een concurrent die deel van de financieringscommissie uitmaakt opzettelijk een negatief verhaal afsteekt :'( En van banken die daar dan vervolgens niet voor uit komen. Daar krijg ik jeuk van op een hele vervelende plaats :-X -<<<>>>- Link naar reactie
Iceman Geplaatst: 12 maart 2003 Iceman 187 0 Geplaatst: 12 maart 2003 Jeuk krijg je van het feit dat het aanvragen van de formulieren van de belastingdienst: BTW-nummer e.d. zo ontzettend lang op zich laten wachten! (+- 3 mnd!!!) Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 13 maart 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 13 maart 2003 Ik sluit me bij iceman aan... ik vond mijn 2,5 mnd al lang duren, maar als ik het zo lees kan ik nu ieder moment een nr. verwachten... :) Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 20 maart 2003 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 20 maart 2003 Zrski, blijkbaar zijn ondernemers te ondernemend om zich in jeukfactoren te verdiepen ;D Waar ik een verbeterpunt zie is in het algemeen de enorme rompslomp die ondernemerschap en voorbereiding daarvan met zich meebrengt. Dat kan volgens mij een stuk minder ingewikkeld. Groet, Annedien Link naar reactie
karel12345 Geplaatst: 23 april 2003 karel12345 77 0 Geplaatst: 23 april 2003 Jeuk? Van vervellen als gevolg van overdadig zonnen op een amsterdams terras onder het mom van netwerken op de kosten van je eigen bedrijf! Heerlijk die jeuk! Effe Serieus: - WANBETALERS! K Karel van der Poel www.mirror42.com Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 30 april 2003 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 30 april 2003 "Jeuk" is het niet echt, maar ik vind 'zuiver communiceren' echt ongelofelijk gecompliceerd! En tijdrovend. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen