Topic dichtgooien.... ???

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

TwaLevel:

 

Valt me op dat je erg vaak een topic dichtgooit. Nu kan ik me voorstellen dat JIJ vindt dat daar reden toe is of het topic niet interessant is maar:

 

In de post:"Starten na Faillissement" gooi je de topic dicht terwijl ik vindt dat deze mevrouw, die weer een bedrijf begonnen is na een faillissement, en zich afvraagt of ze zich moet aan inschrijven bij de KvK er best op gewezen mag worden dat ze VERPLICHT is zich weer in te schrijven bij de KvK.

 

Je moet ons wel de gelegenheid geven elkaar te helpen...!!!

 

Link naar reactie

Het was een kennis van de vragensteller, en er werd door anderen terecht opgemerkt dat de bewuste dame welkom was om haar vragen zelf te stellen.

 

Ik ken iemand die een eigen zaak heeft gehad maar die is helaas op de fles gegaan. Nu heeft ze een nieuw idee en inmiddels heeft ze al een leuke kleine start gemaakt. Ze is alleen een beetje voorzichtig geworden met het ondernemerschap en vraagt zich nu af wat beter is.

 

Er wordt redelijk strak gemodereerd, met name op onderwerpen die afwijken van het hoofdthema van dit forum: innovatief ondernemen. Te zien is dat de onderwerpen steeds verder uitwaaieren, en dat afwijkende onderwerpen weer nieuwe vage vragenstellers aantrekken. Met als gevolg dat innovatieve ondernemers afhaken en we alleen maar vage verhalen overhouden.

 

Wat mij betreft kan het nog veel strakker. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

TwaLevel: Je moet wel de essentie van het verhaal quoten!!!

 

Hoe je het ook brengt: De vraag was of iemand zich ná een faillissement weer moet laten inschrijven bij de KvK of moet wachten (terwijl er alweer werkzaamheden zijn verricht!!).

 

Gezien het belang van een KvK-inschrijving had je als-collega ondernemer kunnen melden dat het een verplichting is om uberhaupt zaken te kunnen doen. Het kan voor deze mevrouw véél (nieuw) leed voorkomen.

 

Maar als jij zoiets nog sneller wilt dichtgooien...... ga je gang, jij hebt die macht...

 

 

Link naar reactie

importexport:

 

 

Om de kwaliteit op het forum een beetje te behouden, is het onzin dat vragen die je met 1 click op google kan vinden, niet hier gesteld worden.

maar ik denk dat je dat zelf ook wel snapt...

 

 

dit soort opmerkingen zijn slimmer om in persoonlijke berichten naar Twalevel te communiceren, TOPIC MAG DICHT!! :P

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.