• 0

verlopen

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

- Wat voor kosten heb je? Hoe heb je je eigen bestand aangelegd? Welke investeringen ga je nog doen?

 

- Welke kosten ga je per klant maken (adressenbestanden inladen, segmenteren, personaliseren enz.)?

 

- Wat rekenen soortgelijke bedrijven?

 

- Waarin onderscheid je je van soortgelijke bedrijven? Biedt je iets meer/minder/anders/uitgebreider?

 

- Reken je alleen een fee per bestelling/informatieaanvraag, of ook andere kosten?

Link naar reactie
  • 0

Aan wie ga je die smsjes sturen dan? Moet ik na een email spamfilter ook gaan denken aan een sms spam filter??

 

Of is het een doelgroep die aangegeven heeft smsjes te willen ontvangen? zo ja, dan heb je een meer doelgerichte groep en is het rendement van smsjes waarschijnlijk best hoog, daar mag je best wel een goede fee voor vragen.

 

ik zou een beetje gaan kijken wat het kost om een banner op een website te plaatsen en wat de kosten zijn per click, kan je daar iets boven gaan zitten.

Link naar reactie
  • 0

Ik dacht ook meteen aan bellen met bas. Hier sparen deelnemers voor credits door het ontvangen van reclameboodschappen per SMS op basis van hun interesseprofiel. Helaas is het tegenwoordig meer een GTP-site geworden waarbij het gros van de acties via email gecommuniceert wordt.

 

De SMS-marketingmarkt is wel een lastige. Clubmessage, mollie, targetmedia (targetSMS) hebben al vrij gemakkelijk te beheren tools om zelf adres-bestanden te importeren, deze in te delen in groepen en deze te SMS'en.

 

HotSMS bied ook een flink scala aan diensten die veel lijken op hetgeen wat hier gepost is (deze beschikken inmiddels over een fors bestand).

 

Ik zou even bij deze partijen gaan kijken wat zij voor bedragen vragen bij welke modules.

 

Volgens mij betaal je bij clubmessage een fixed fee voor de opstart van de applicatie, bij clubmessage een maandelijks bedrag en bij mollie geen van beide, uiteraard verdienen alle partijen nog aan de marge op de SMS berichten. Deze partijen kopen wel enorm groot in dus hebben wel flinke prijsvoordelen.

 

Volgens mij zijn dit de grotere 4, wellicht het bekijken waard.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.