Oproep geïnteresseerden voor samenwerking met Silicon Valley (VS)

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zie onderstaande email

 

Beste NextStage relatie,

 

Middels deze e-mail roep ik investeerders, kennisinstellingen, incubators en ondernemers op zich bij mij te melden indien zij geïnteresseerd zijn in (nauwere) samenwerkingsverbanden met Silicon Valley (VS)

 

Doel

In samenwerking met agentschappen van EZ in Silicon Valley (VS) zijn we een 3-jarig programma aan het opzetten voor Nederlandse en VS high tech start-ups, research instellingen, universiteiten en investeerders. Doel is om tot nieuwe en/of sterkere samenwerkingsverbanden te komen. We nodigen u uit om hier uw input en ideeën over te geven door middel van het sturen van een email (zie hieronder).

 

Achtergrond van het idee

De afgelopen jaren zijn in Silicon Valley zogenaamde Technology Showcases georganiseerd waarin Nederlandse bedrijven en kennisinstellingen in de gelegenheid werden gesteld zichzelf in de VS te presenteren aan potentiele partners en investeerders. De eerstvolgende showcase is van 17 tot 20 maart 2008. Zie technology showcase.

 

Drie jarig programma Silicon Valley

Het idee is om minimaal 1 x per jaar naar Silicon Valley te gaan. Het wordt een meerdaagse programma dat vanuit Nederland en de VS goed wordt voorbereid en o.a. zal bestaan uit:

- match making meetings

- elevator pitches door Nederlandse ondernemers

- presentaties door interessante sprekers

- bedrijven en instellingen bezoeken in Silicon Valley

 

Een keer per jaar zal een vergelijkbaar programma voor Amerikaanse partijen in Nederland worden georganiseerd.

 

Interesse?

Stuur mij dan een e-mail met

- Naam:

- Adresgegevens:

- Achtergrond wie u bent en wat u/uw organisatie doet:

- Specifieke interessegebieden

- Algemene tips/opmerkingen

 

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Vriendelijke groet,

Bas Langelaar

 

 

Heb je interesse en/of contact opgenomen met Bas, laat het dan ook hier in het forum even weten!

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 79 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.