• 0

als interim aan de slag als extra dienst?

Beste mensen,

 

Ik zit met de volgende vraag:

Samen met mijn compagnon heb ik een callcenter opgezet en dit loopt nu.

Nu is mijn compagnon gevraagd om tijdelijk als interim manager aan de slag te gaan.

Een interessante uitdaging en er is ruimte voor naast onze bestaande werkzaamheden.

Mijn vraag is of dit “zomaar” mogelijk is. Bij de kvk staan we namelijk niet met deze dienst ingeschreven.

Zijn er nog andere speciale voorwaarden aan verbonden?

Wie kan me hier wat meer over vertellen?

 

Alvast bedankt

 

Mvgr Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben geen jurist. Weet ook niet welke rechtsvorm jullie hebben.

Maar een inschrijving bij de KvK legt niet meteen beperkingen op.

Als interimmer heb je (doorgaans) niet met vergunningen te maken.

Wat wel zo zou zijn als je ipv interimklus een cafe zou willen beginnen.

 

De grootste bottle neck is eerder te verwachten van binnenuit.

Tijdens de klus kan er veel veranderen met het call center. Kan je partner van zijn klus af, of is hij uiteindelijk wellicht liever als interimmer bezig?

 

Een telefoontje naar de KvK is volgens mij voldoende als je nog steeds twijfelt.

Link naar reactie
  • 0

ik heb niet gezegd dat er een probleem is, ik heb als vraag neergelegd of dit problemen kan veroorzaken voor deze of genen en / of er andere zaken zijn waar ik rekening mee moet houden wanneer dergelijke overeenkomst wordt aangegaan.

 

(wellicht gelden hier andere regels voor)

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

De diensten welke wij leveren als callcenter zijn gemeld bij de kvk. Dit is gewoon een extra dienst die op ons pad terecht komt en waar we gebruik van willen maken.

Mijn vraag is dus ook of dit zomaar mogelijk is en of we deze dienst dus inderdaad extra moeten melden bij de kvk of andere instantie.

 

kortom, ik schrijf me in bij de kvk voor een bedrijf met diensten A, maar ik doe B en dat had ik niet doorgegeven bij inschrijving

mag dat?

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Formeel schrijft de Handelsregisterwet voor dat de inschrijving juist en volledig dient te zijn. Is de inschrijving niet volledig dan wordt daarme feitelijk de wet overtreden en een economisch delict begaan. Daarop staan boetes.

 

Bedenk ook dat een feit dat door inschrijving of deponering moet worden bekendgemaakt, tegenover derden die daarvan onkundig waren geen beroep kan worden gedaan zolang de inschrijving of deponering niet heeft plaatsgevonden.

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Mijn compagnon heeft ook nog een stamrecht bv op eigen naam, waar eigenlijk geen activiteiten op plaatsvinden zou die dan moeten worden gebruikt voor deze activiteit? Zo ja, hoe wordt dit dan met mij verrekend aangezien het wel iets van ons beiden is?

 

groeten, ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.