perry Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 perry Legend 2k 34 Er is een mooi rapport uitgekomen van de wereldbank. Wel taaie kost, maar staan interessante feiten in: http://siteresources.worldbank.org/INTGEP2008/Resources/GEP_complete.pdf Perry Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 TwaBla Legend 22,3k 1360 Zoals? Waarom interessant voor dit forum? Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
perry Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Geplaatst: 12 januari 2008 perry Legend 2k 34 Bij nader inzien blijkbaar niet interesant voor hier, een flink aantal feiten in dit rapport bevestigd voor mij een aantal van mijn visies en zal nog meer draagvlak genereren voor lopende oppertunities. Maar laat ik jullie daar maar niet mee mee vermoeien, te vreemd en te grens overschrijdend vermoed ik. Perry Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Ik denk eerder dat Twa bedoelt dat niet iedereen zin/tijd/aandacht heeft dat hele doc te lezen, dus mocht je de highlights hebben dan zijn die zeer welkom :) Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 TwaBla Legend 22,3k 1360 Inderdaad. Het dumpen van een link zonder enige nadere toelichting is op zichzelf niet echt een bijdrage. Tenzij degene die die link plaatst zo interessant en belangwekkend is, dat iedereen wil weten wat er gebeurt als op die link geklikt wordt... ;) Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
Aanbevolen berichten