NewContacts Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 NewContacts Super Senior 184 15 Ik wil de standhouders op B2B beurzen in Nederland diensten gaan aanbieden maar waar kan ik cijfers achterhalen omtrent: -het aantal B2B beurzen in Nederland in 2007 en verwacht in 2008, -het aantal standhouders op die beurzen, -het aantal bezoekers op die beurzen, -hoeveel beurzen er per categorie (bv IT of Fmcg.....) er zijn. Zijn er cijfers op het net bekend of is er iets in geprinte versie dat je kan faxen (naar +31 (0) 84 71 64 843) dan graag. Met vriendelijke weekend groet, Rick NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden. Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 TwaBla Legend 22,3k 5 1360 Er bestaat een vakblad voor deze sector: Expovisie en ook een paar belangenorganisaties. Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
NewContacts
NewContacts
Ik wil de standhouders op B2B beurzen in Nederland diensten gaan aanbieden maar waar kan ik cijfers achterhalen omtrent:
-het aantal B2B beurzen in Nederland in 2007 en verwacht in 2008,
-het aantal standhouders op die beurzen,
-het aantal bezoekers op die beurzen,
-hoeveel beurzen er per categorie (bv IT of Fmcg.....) er zijn.
Zijn er cijfers op het net bekend of is er iets in geprinte versie dat je kan faxen (naar +31 (0) 84 71 64 843) dan graag.
Met vriendelijke weekend groet,
Rick
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag