Gampkani Geplaatst: 17 maart 2003 Gampkani 44 0 Geplaatst: 17 maart 2003 hoi, Aangezien ik geen reply kon geven op de posting van "wickedgirlie19" heb ik besloten dit toch maar onder een vervolg link te plaatsen. hierbij post ik het financieel plan zoals wij dat hebben gebruikt. Het plan bevat: - maandelijkse balansprojecties - maandelijkse winst & verlies rekening - maandelijkse kasstroomprojecties - jaarlijkse balansprojecties - jaarlijkse winst & verlies rekening - jaarlijkse kasstroomprojecties - investeringen jaar 1 De sheet is gevuld met fictieve getallen maar er zitten ook veel formules in. (pas dus op met het vervangen van de getallen) Veel geluk allemaal, doe er je voordeel mee. ;) Groeten, Pepsimax voorbeeld_finance.xls -<<<>>>- Link naar reactie
0 sascha Geplaatst: 17 maart 2003 sascha 43 0 Geplaatst: 17 maart 2003 Hoi Pepsimax, Misschien heb ik nog wat koffie nodig maar zie geen link.... ? Groet Sascha Link naar reactie
0 Gampkani Geplaatst: 17 maart 2003 Auteur Gampkani 44 0 Geplaatst: 17 maart 2003 Hee sasha, Ik had inderdaad nog wat koffie nodig..... de link is toegevoegd en thanks for letting me know 8) -<<<>>>- Link naar reactie
Gampkani
Gampkani
hoi,
Aangezien ik geen reply kon geven op de posting van "wickedgirlie19" heb ik besloten dit toch maar onder een vervolg link te plaatsen.
hierbij post ik het financieel plan zoals wij dat hebben gebruikt. Het plan bevat:
- maandelijkse balansprojecties
- maandelijkse winst & verlies rekening
- maandelijkse kasstroomprojecties
- jaarlijkse balansprojecties
- jaarlijkse winst & verlies rekening
- jaarlijkse kasstroomprojecties
- investeringen jaar 1
De sheet is gevuld met fictieve getallen maar er zitten ook veel formules in. (pas dus op met het vervangen van de getallen)
Veel geluk allemaal, doe er je voordeel mee. ;)
Groeten,
Pepsimax
voorbeeld_finance.xls
-<<<>>>-
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag