Jump to content
Highio

Kneuzenuitdeler

Recommended Posts

Beste (anonieme) kneuzenuitdeler,

ik quote je maar met jouw opmerkingen bij het uitdelen van een kneus aan mijn adres: "Waarom ben je altijd zo verschrikkelijk agressief, direct, kortaf en niet behulpzaam. Het forum is toch niet om mensen voor schut te zetten?".

Leg deze terugkoppeling eens naast mijn laatste x berichten en heroverweeg je standpunt! Daarnaast hanteer ik dikwijls het pm voor een persoonlijke noot.

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Als ik kijk naar de laatste tien reacties die jij hier op het forum hebt geplaatst dan begrijp ik denk ik wel waarom sommige mensen zich enigzins storen aan jouw posts.

Kijkend naar je laatste tien dan bestaan sommige reacties uit niet meer dan één woord, een reactie bestaand uit meer dan een hele zin is al een uitzondering.

Die korte reacties kunnen als onvriendelijk, arrogant en kortaf overkomen.

Ook al lijkt de reactie voor jouw gevoel on topic, veel lezers moeten enigzins raden waar je naartoe wilt en dat komt snel onvriendelijk over.

Het komt gewoon prettiger en minder arrogant over als je jouw antwoord enigszins toelicht.

Als je even geen zin in hebt om een langere reactie te schrijven, ik stoor mij ook wel eens aan anderen, reageer dan gewoon even niet.

Zou ik jouw reactie methode toepassen dan zou mijn reactie uit drie woorden bestaan.

Onvriendelijke arrogante reacties.

Een nieuw topic openen omdat je 1 kneus hebt gekregen? Dan kun je beter reuzen verdienen met goeie bijdragen. Deze gaat op slot... :-*

Gratis Marketingadvies
Op dit forum mag je in berichten geen reclame voor jezelf maken, maar in je signatuur (ga naar accountinstellingen via je profielnaam rechtsboven) kun je naar hartelust tekeer gaan. Mits het bij 4 regels blijft, drie backlinks en max 1000 tekens.

Extra Voordeel: heb je vaak gereageerd, dan geldt het multiplier effect. 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 0 leden online en 53 gasten

There are no registered users currently online

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept