• 0

Financiele strategie voor website gevraagd

Beste Leden,

 

Wij zijn bezig met een nieuwe website op te richten met gratis smsen.

 

Wij willen onbeperkt smsen voor elke gebruiker, wel met een minuut pauze.

 

Om dit te kunnen financieren (0,012 per sms, later misschien 0,06 per sms.)

 

Dus, hoe kunnen wij zorgen dat we minimaal 1 cent winst maken op die 0,06.

 

Graag horen we strategieën van jullie zodat we kunnen kijken hoe wij financieel verantwoordlijk te kunnen starten.

 

Onze eigen plannen; Reclame in sms verkopen, reclame op site, reclame in eventuele nieuwsbrief.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Okay, diep ademhalen en dan nog eens rustig overnieuw uitleggen. Wat is een website met gratis sms-en? Waarom moeten mensen betalen voor gratis sms? Waarom zouden mensen uberhaupt sms-en? Heb je voorbeelden? En wat is je vraag nou percies....

 

Een website waar je gewoon gratis kan smsen, zonder daar maar iets voor te betalen.

 

Mensen smsen omdat hun beltegoed op is, abonnement verlopen is.

 

Voorbeelden zijn smscity.nl en hotsms.nl

 

Mijn vraag is; Hoe kan ik (het maximale) 6 cent per sms indekken? Oftewel, hoe kan ik winst maken op een sms van 6 cent?

Link naar reactie
  • 0

Even voor de duidelijkheid: is je vraag hoe dit technisch moet, of hoe je bedrijfsmodel eruit moet zien om een winstgevend bedrijf op te zetten? In dat eerste geval zou ik gewoon contact opnemen met een SMS-provider (er zijn er diverse in NL) die de techniek voor je kan regelen.

 

In het tweede geval zou ik nog maar even goed nadenken of dit de slimme volgorde is om een serieus bedrijf op te zetten. Het schrijven van een ondernemingsplan kan je helpen om je gedachten op een rij te zetten en je helpen met het bekijken of dit een valide bedrijf kan worden. Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.