• 0

Netwerkborrels

Beste mensen,

 

Netwerkborrels. Voor ons een absolute must.

Alleen het probleem is dat netwerkborrels vaak gepaard gaat met een duur lidmaatschap, verplichtingen en weinig nieuwe gezichten..

 

Is er iemand die een goede netwerkborrel in omgeving Arnhem kent? Vrijblijvend, gezellig en vooral wisselend qua publiek..

 

Hoor het graag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

@ Jeroen Bakker: Ook dat is de insteek van dit schrijven. Niet in de laatste plaats om te kijken of daar interesse voor is..

 

@Nonex: Thanks! Ik ga daar eens even goed op rondneuzen.

 

 

Mochten er mensen uit omgeving Arnhem zijn die dit interessant vinden.. Let me know!

Link naar reactie
  • 0
Is er iemand die een goede netwerkborrel in omgeving Arnhem kent?

 

Kom gezellig een keertje langs in Haalderen, zou ik zeggen. Ik heb altijd wel wat in de koelkast staan, en als het weer wat beter is kunnen we lekker buiten zitten.

 

...en vooral wisselend qua publiek..

 

Dat wordt wat lastiger, tenzij je de kippen, konijnen en katten meetelt... ;D

Link naar reactie
  • 0

Begin zelf een netwerkborrel :)

 

Dit heb ik zelf ook gedaan. Er waren genoeg netwerkevenementen waar altijd de gevestigde orde kwam. Ik ben zelf 23 jaar en vond me daar niet bij passen. Dus heb ik zelf een netwerkevenement georganiseerd met Henkjan Smits (de 1e keer). Toen kwamen er 400 personen op af.

 

Ondertussen is de 2e editie al geweest, en staat de 3e op het programma. Met o.a. speeddating. Want er was vroeg naar actief netwerken. De site van de netwerkavond kun je vinden via mijn profiel mocht je ideeën op willen doen.

Startpunt voor bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en familiedagen in Limburg

Link naar reactie
  • 0

Hey Kai,

 

Ziet er leuk uit. Neem aan dat die jonge ondernemerborrels alleen in Limburg zijn?

Leuke aantallen op zo'n evenement!

 

Zelf ben ik ook nog vrij jong, 24, en dan is het toch allemaal wat lastiger inpassen in die standaard netwerkclubs e.d.

 

Nog tips voor in deze omgeving?

 

Link naar reactie
  • 0

Niet echt tips voor in die omgeving, want daar ben ik bijna nooit te vinden.

 

Belangrijk is een echte trekker op het evenement met een redelijke toegangsprijs. Vooral voor jonge ondernemers en starters is 75 euro veel te veel. Dus probeer het rond de 30 euro te houden.

 

Zoek benadering met de kvk, en kijk of hun starters erop willen attenderen als ze zich inschrijven. En uiteraard het eigen netwerk uitdiepen. Een paar gratis op de lijst zetten zodat de lijst gevuld is, werkt goed. Want iemand moet de eerste zijn die zich opgeeft.

 

In het begin heb ik wel eens willekeurig email adressen opgezocht via internet, maar dat is helaas verboden :(

Startpunt voor bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en familiedagen in Limburg

Link naar reactie
  • 0

Wie weet komen we er ergens mee..

Misschien leuk om er eens over te praten kai, om het te organiseren.

Misschien een best of both worlds optie..

 

Jij bent goed in het 1, wij hebben ons vak.. Ligt ook nog wel dicht bij elkaar. Mail me anders een x.

 

d.beer@rietveld.eu

 

Gr.

Link naar reactie
  • 0

@ Ewout : Thanks! Kijk even of ik er wat mee kan..

 

@Highio : Wij zoeken eigenlijk mensen in onze omgeving (Arnhem, Doetinchem) die geinteresseerd zijn in maatpakken met een hoge kwaliteit. Veel van onze klanten zijn directeuren, ondernemers, advocaten, private bankers etc.

Net over de grens maakt opzich niet zoveel uit.

Link naar reactie
  • 0

En wat is je bereik, Arnhem, Nijmegen, Amersfoort, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht? Ik zie weinig private bankers in Arnhem...

 

misschien geilen Duitsers wel op het aanmeten van een maatpak op een maatwerk-...euh netwerkbijeenkomst, naar mijn bescheiden mening weer eens een mogelijkheid om de stoute schoenen aan te trekken...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.