• 0

Meehelpen met de oplossing tegen spam!?

Hoi,

 

Ik loop al lange tijd met een idee om spam op te lossen. ;)

 

Nog steeds loop ik met dit idee en nog steeds is het een goede oplossing. Ik heb de oplossing gezocht in een heel andere hoek dan tot nu toe is gedaan in spamfilters die naar mijn idee altijd achter de feiten aan zullen blijven lopen.

 

Aangezien ik niet in staat ben om dit idee in mijn eentje te verwezenlijken ben ik op zoek naar enthousiaste mensen die mij in hun vrije tijd kunnen en willen helpen. ::)

 

Denk in eerste instantie aan (ervaren) software/web ontwikkelaars die ook ervaring hebben met het maken van plugins voor Outlook en mail of hierin willen duiken. Ik verwacht dus dat je daarvoor een deel van je vrije tijd zult opofferen. Je wordt dan betaald in een deel van de aandelen en mocht het idee geld op gaan leveren dan is dus een deel van de opbrengst voor jou. :P

 

Heb jij zin om de wereld spamvrij te maken door mij te helpen dit idee tot werkelijkheid te brengen?

 

Mocht je geinteresseerd zijn dan kunnen we ergens in het land afspreken voor een verkennend gesprek dat als basis van vertrouwen moet dienen. Daarna kunnen we de diepte ingaan en stappen maken om het idee echt tot werkelijkheid te brengen.

Groet,

Reinier

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.