Jump to content
psvmaster
Verberg

klanten werven gaat niet echt vloeiend

Beste ondernemers,

 

Ik had even een vraagje aan jullie.

 

Ik ben reeds begonnen met een koeriers bedrijf (20-11-2007).

 

Nu heb ik klanten nodig om meer inkomsten te krijgen, Ik heb wel al 2 vaste klanten maar dat is niet genoeg om er een beetje van te kunnen leven. Ik kan me wel redden met mijn vaste lasten enz. maar salaris wil nog niet echt opschieten. Nu probeer ik dan klanten te werven door ze op te bellen en te vragen of ze misschien interesse hebben in mijn diensten die ik te bieden heb als bedrijf. Maar ook dat is op niets uitgelopen.

 

Verder heb ik een website laten maken en deze gekoppeld aan google adwords, maar ook dat gaat niet echt zoals ik het had verwacht.

 

Verder adverteer ik bij marktplaats voor wel 25€ per keer dat je een advertientie plaatst. slechts 2 reacties op 1 hele maand waarvan ze allebei zijn afgehaakt.

 

Nu is mijn vraag waar kan ik voor een normale prijs maximaal adverteren en er nog klanten op na houden. Let wel het is een koeriers bedrijf dus in vakbladen adverteren heeft weinig zin denk ik.

 

Website adres is www.c-koerier.nl ik zou zeggen kijk eens rond en misschien heeft iemand van jullie wel tips voor op de website maar naar mijn mening ziet die der vrij proffesioneel uit.

 

Met vriendelijke groeten

Roy Coumans

C-Koerier

Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 1

Ik zou het hele verhaal met adwords even vergeten, jij moet klanten in een straal van ca. 10km zien te vinden.

 

Maak een brief of pakketje met je tarieven en een pakkende tekst en bezorg dit persoonlijk bij zoveel mogelijk bedrijven in een straal van 10km.

Gebruik het geld van adwords om mini advertenties in de lokale krant te plaatsen met vermelding van je website, op deze manier blijven mensen je naam tegen komen. Vermeld ook duidelijk dat er bij grotere volume's kortingen bespreekbaar zijn en dat je graag langs komt om dit toe te lichten.

 

Er zijn tevens ook vraag en aanbod site's te vinden speciaal voor transport, via google zijn deze eenvoudig te vinden.

 

Neem eens contact op met TNT-Post of GLS deze werken veel met charters, mogelijk kun je hier een aantal dagen vullen.

 

Probeer ook een stukje in de krant te krijgen (intervieuw). Dit werkt allemaal in je voordeel.

 

Reclame op je auto altijd doen, en schoon houden natuurlijk ;)

Link to post
Share on other sites
  • 0

Eerlijk gezegd vind ik de teksten op de site erg vaag en erg algemeen.

Je werkt "voor enkele grotere bedrijven", je schrijft iets over "een aantal grote vliegvelden"

Schrijven dat je Kangoo er "zo uit zal gaan zien" komt ook een beetje knullig over.

 

Ik zou er een tekstschrijver op zetten om er een wat smeuïger verhaal van te maken.Deze tekstschrijver zal vast en zeker ook de termen "jogn en dynamisch" weglaten!

 

Ik vermoed dat je nu dus niet dagelijks op de weg zit.....pak die Kangoo en rij alle industrieterreinen af en stap overal naar binnen. Persoonlijke benadering werkt vaak het beste, de mensen kunnen een gezicht onthouden en zullen daar eerder op reageren dan op een google advertentie. Het is niet het leukste werk, want je zal zeer regelmatig bot vangen, maar als er dan eens iemand gaat bellen waar je ook langs geweest bent, is de kick des te groter!

 

Succes


Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link to post
Share on other sites
  • 0

ik zag het ontwerp van hoe je je auto wil gaan bestickeren, als ik je zo zou zien rijden en ik wil een week later een pakketje versturen zou ik niet onthouden hebben dat ik naar c-koerier.nl moet gaan.

wat betekend die naam eigenlijk? ik zou eerder voor a-koerier gaan ;-)

 

probeer een relatiegeschenk te vinden dat mensen gebruiken wanneer ze een pakket willen versturen, bv. een tapedispenser en zet daar duidelijk je naam op.

 

veel succes!

Link to post
Share on other sites
  • 0

Even de kritische modus aan:

Ik zie dat het al eerder is aangehaald maar de vrachtwagen in de banner zou ik lozen net als de wereldkaart bij de contactinfo.

Tevens zou ik van "Fast" en "Flexibel"veranderen in "Snel" en "Flexibel" want je legt het ook in het Nederlands uit.

 

Dan misschien nog een idee voor de toekomst. Schaf hybride of elektrische auto's aan en 'rijdt' een beetje mee op de groene golf en bedrijven die een heel klein steentje willen bijdragen aan het milieu door een groen koeriersbedrijf te gebruiken.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Dat is gewoon bedrijfskleding bedoel je. Iemand die net begint hebben natuurlijk niet alle geld van de wereld.

 

Dan koop je toch een tweedehands overall. Je moet een beetje opvallen. Iets bijzonders doen, waardoor ze je onthouden. Niet van dat voorspelbare, brave. Trek een korte broek aan. Wees een snelle henkie!


Zucht...

Link to post
Share on other sites
  • 0

Heb je een budget om aan marketing en promotie te doen? Als ik hoor dat je € 275 voor de belettering van je voortuig, en zoals reeds gemeld, belangrijkste promotiemiddel, te duur vindt vraag ik me af of je business plan wel realistisch is.

 

Klanten vinden gaat echt niet vanzelf, je moet opvallen, maar allereerst de basis goed opzetten. Bedrukking van je voertuig hoort dat wat mij betreft gewoon bij.


Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link to post
Share on other sites
  • 2

Trek je stoute schoenen aan en zet je over je eerste schroom heen. Stap binnen bij bedrijven die veel gebruik maken van koeriersdiensten en laat daar een stapel kaartjes achter bij de receptie. Je kunt denken aan (de getallen tussen haakjes zijn het aantal bedrijven in Zuid Limburg):

 

Drukkerijen (74)

Reclamebureaus (37)

Fotografen (78)

Advocaten (158)

Autobedrijven (onderdelen) (42) etc.

 

Denk ook eens aan bedrijven in jouw omgeving die veel met documenten te maken hebben: Visa, im/exportdocumenten etc.

 

Im- en export bedrijven (80)

Ambassadediensten (3)

Gemeenten (29)

 

Probeer creatief te denken: Kun je met een bakker samenwerken om zo werkgevers te bedienen die hun werknemers een taart cadeau doen op hun verjaardag? De bakker bakt, en jij bezorgt. Als je een paar bedrijven kunt strikken die samen goed zijn voor 750 werknemers, heb je alweer twee ritten per dag!

 

Probeer een niche op te zoeken in je dienstverlening. Ik kan hier in Amsterdam kiezen uit 20 koeriers die voor mij een pakketje van A naar B brengen. Maar ik ken bijvoorbeeld geen koerier die hier vanuit Amsterdam een dagelijkse ' verbinding ' heeft met bijvoorbeeld het zuiden des lands. Kun jij een dagelijkse verbinding naar de Randstad maken bijvoorbeeld? Zendingen worden 's ochtends voor 10:00 opgehaald en vóór 16:00 waar dan ook bezorgd in de Randstad. Maak op je website een formulier waar je klant een dag van tevoren zijn opdracht aanmaakt en alles wordt verder voor hem geregeld.

 

Zijn er in jouw omgeving bijkantoren van grote bedrijven met het hoofdkantoor in de Randstad? Betrek ze bij je plan voor je shuttledienst en vraag wat zij belangrijk vinden. Wees niet bang, ze zullen je niet uitlachen. Ze zullen eerder geneigd zijn positief mee te denken over jouw concept omdat er nu eindelijk een koerier is die oor heeft voor de wensen van de klant.

 

Je zit zo dicht bij de grens met Duitland en België! Zijn er geen Nederlandse bedrijven met vestigingen over de grens? Kun je Duitse en Belgische klanten aantrekken voor bestellingen in NL? Het lijkt simpel, maar die streep op de landkaart is een hele grote barriere voor veel personen / bedrijven. Een Duits bedrijf dat een pakketje heeft voor Nederland zal in eerste instantie toch een Duitse koerier inschakelen, terwijl jij helemaal op de hoogte bent van het verkeer in Nederland! Jij bent toch de specialist op je eigen grondgebied? Dan laat je toch Heinz & Helmut niet je ritje afpikken?

 

Zo maar even een paar voorzetjes, ik denk dat je met een beetje creatief brainstormen er zelf ook nog wel 100 varianten op kunt bedenken.

 

En verder een algemeen commentaar op je web-presentatie: Gooi alles er af wat niet tot het hier en nu behoort. Daarmee bedoel ik: Geen vrachtwagen in je banner, want die heb je niet. Eén telefoontje van een opdrachtgever voor een klus van 3 pallets en je valt door de mand, en daarmee zijn de kleinere opdrachten ook meteen een gepasseerd station. Haal het stukje er af met "Zo professioneel komt onze auto er uit te zien". Dat interesseert de klant werkelijk geen r**t. Als je nog geen geld (wilt) uitgeven aan belettering draai die witte Kangoo dan om tot een positief punt. "Wij komen in neutrale auto's bij uw klant voorrijden". En maak dan bijvoorbeeld je slogan "Snel, Flexibel en Discreet". (Misschien kan je wel voor andere koeriersbedrijven ritjes rijden, zeker als jouw prijzen zo concurrerend zijn. En jouw collega is dan maar wat blij dat je een neutrale auto hebt). Misschien is het wel wat om op deze manier samen te werken met koeriersbedrijven vlak over de grens.

 

Tot slot: Het lijkt tegenstrijdig met het bovenstaande, maar: FAKE IT TILL YOU MAKE IT! Haal het 'Calimero-toontje' uit je webteksten en sta er als een echt bedrijf met ballen. Een beetje bluffen kan echt geen kwaad, maar zorg wel dat je het kan waarmaken (en dat gaat met die vrachtwagen bijvoorbeeld niet). Zorg dat je je kwaliteiten als verkoper ontwikkelt! Een ondernemer moet zijn product ALTIJD en OVERAL kunnen verkopen. Als je dat niet onder de knie krijgt, ben je geen ondernemer, maar een vakman (een verdomt goede chauffeur in jouw geval). En dat is zeker geen diskwalificatie, ik zou willen dat er meer ondernemers wat meer vakman zouden zijn in plaats van "mooie praatjes verkopers". Als je een bedrijf uit de grond wilt stampen zul je "met je poten in de klei moeten staan".

 

Succes, kilometervreter!

 

(Pfffffffffff wat en stortvloed aan ideeën toch weer, ik moet hier toch eens geld voor gaan vragen :D )

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik zou het hele verhaal met adwords even vergeten, jij moet klanten in een straal van ca. 10km zien te vinden.

 

Maak een brief of pakketje met je tarieven en een pakkende tekst en bezorg dit persoonlijk bij zoveel mogelijk bedrijven in een straal van 10km.

Gebruik het geld van adwords om mini advertenties in de lokale krant te plaatsen met vermelding van je website, op deze manier blijven mensen je naam tegen komen. Vermeld ook duidelijk dat er bij grotere volume's kortingen bespreekbaar zijn en dat je graag langs komt om dit toe te lichten.

 

Er zijn tevens ook vraag en aanbod site's te vinden speciaal voor transport, via google zijn deze eenvoudig te vinden.

 

Neem eens contact op met TNT-Post of GLS deze werken veel met charters, mogelijk kun je hier een aantal dagen vullen.

 

Probeer ook een stukje in de krant te krijgen (intervieuw). Dit werkt allemaal in je voordeel.

 

Reclame op je auto altijd doen, en schoon houden natuurlijk ;)

 

Ben ik het niet helemaal mee eens. Google is een uitstekende manier om gevonden te worden. Als ik een koerier nodig zou hebben ga ik niet in een krant kijken maar zal gelijk het internet raadplegen. Is toch veel meer kans op slagen dan al die kleine advertenties nalopen en dan alsnog het internet op. Op hoeveel zaken ligt op elk kantoor een regionale krant ..... ik denk niet veel meer.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Waarom ben je eigenlijk een koeriersbedrijf begonnen? Laat die passie voor je spreken! Niets is zo aantrekkelijk als enthousiasme. En wat 'fake it until you make it' betreft: pas daar wel mee op. Je kunt je beter voordoen zoals je bent (zonder de Calimero uit te hangen), dan de verwachtingen te hoog op te kloppen.

 

Er is zoveel bedrijvigheid in onze regio, daar moet je echt wel iets uit kunnen halen hoor! Zorg er wel meteen voor dat je mobiele Kangoo-uithangbord er 'es de sodemieter' picobello uit gaat zien. Terwijl jij op je gemakje alle bedrijventerreinen van Eijsden tot Sittard afstruint en persoonlijke contacten legt, staat je karretje lekker reclame voor jou te maken. Wees nou eerlijk: hoe lang moet je werken om die Euro 275,- terugverdiend te hebben?! Vraag sowieso nog ergens anders een offerte op, want Rebema is wel erg goed, maar zeker niet altijd de goedkoopste.

 

Ga van deur tot deur op bedrijventerreinen en gebruik daarbij je enthousiasme, de reden waarom je je koeriersdienst hebt opgestart. Pas wel nog even je website aan, want nu heb je een overkill aan website (vooral gevuld met non-informatie) en dat kan voor een teleurstelling zorgen als mensen na je bezoek even op je site gaan kijken. De structuur van je website wekt de indruk dat je heel groot bent, terwijl je dat (nog) niet bent. Je site moet aansluiten bij wie jij als persoon/bedrijf bent en hoe je overkomt.

 

En qua type bedrijven die je kunt benaderen: houd in je achterhoofd dat veel bedrijven in de afgelopen jaren alle eigen koeriersdiensten en 'werknemers die wel even om een boodschap kunnen gaan', eruit bezuinigd hebben. Exportdocumenten worden nu vaak door een taxibedrijf opgehaald, naar de KvK gebracht en weer teruggebracht. Bedrijven met meerdere vestigingen in de regio rijden heel wat heen en weer. Dat kost vast veel meer dan jij kost!

Link to post
Share on other sites
  • 0
De adwords resultaten zijn inderdaad bedroevend. Er moet zeker meer uit te halen. Ik denk dan bijv. aan CTR van 2-3% op campagnes (ondanks de vele concurrentie).

 

Ik zou ook even denken aan Adwords Tracking. Leuk om in Adwords geld te besteden, maar wat kan je ermee als hij er weinig resultaat uit ziet?

 

Door te meten waar joúw potentiele klanten 'afhaken' met Adwords tracking i.c.m. Analytics kan je de website optimaliseren en zo meer rendement boeken.

 

Zonder ook maar het over internet marketing te hebben, leg eens eerst voor je zelf het volgende vast:

- Wie ben ik?

- Wat doe ik?

- Wat heb ik mijn klanten te bieden?

- Wat wil ik uitstralen richting mijn klanten?

 

En nog een van de allerbelangrijkste dingen in deze zware concurrentie branche: wát voor voordelen heb jij de klant te bieden?

 

Voor de rest hebben de onderstaanden een goede toegevoeging geplaatst, waar je zeker naar zou moeten kijken. Een investering van € 275 voor meer herkenbaarheid lijkt me persoonlijk een ideale investering. Als je door bedrijventerreinen rijdt, en ze zien jouw logo dagelijks voorbij komen; zou daar ook niet een klein beetje herkenbaarheid uit kunnen komen?

 

 

 


Zoekmachine Marketing via InByte Internet Marketing - http://www.inbyte.nl

Link to post
Share on other sites
  • 1

Waarom ben je eigenlijk een koeriersbedrijf begonnen? Laat die passie voor je spreken! Niets is zo aantrekkelijk als enthousiasme. En wat 'fake it until you make it' betreft: pas daar wel mee op. Je kunt je beter voordoen zoals je bent (zonder de Calimero uit te hangen), dan de verwachtingen te hoog op te kloppen.

 

Daphne, dat is ook precies wat ik bedoel. Je ziet het verschijnsel vaak bij starters; onzekerheid over het eigen kunnen vertaalt zich in Calimero-communicatie. Daarom ook mijn advies: Sta voor je zaak. Je mag de markt best toetreden met een houding van: "Luister, ik ben een koeriersbedrijf begonnen omdat ik vind dat het beter kán en beter móet. Ik heb daar een visie op en je bent wel stom als je niet een half uurtje wilt luisteren waarom je met mij beter af bent dan de rest." In mijn visie is dat een betere houding dan: "Als u misschien nog wat tijd over hebt, zou ik het leuk vinden als u mij even te woord wilt staan. Natuurlijk heeft u uw koeriersdiensten al goed uitbesteed, maar wellicht liggen er nog een paar kruimeltjes waar ik me tegoed aan kan doen? En kijk eens wat een professioneel briefpapier ik heb laten ontwerpen door mijn neef die ook net is begonnen! Zijn linkje kunt u vinden onder mijn "vrienden"- kopje op mijn site!"

 

"Fake It Till You Make It" is een houding dat alles omvat. Het is een manier van denken over je concept, je uitstraling en dus in feite over de ziel van je bedrijf. Het is geen "Licence to Lie". Daar lopen er genoeg van rond (ik zeg Palm Invest c.s. :-\).

Link to post
Share on other sites
  • 0

Over de website;

 

Haal de begintune weg of maak hem optioneel (daarvoor vind ik hem eerlijk gezegd te kort); toen ik de site voor het eerst opende schrok ik me lam, het liedje was namelijk 2x zo hard als de radio die tegelijkertijd op mijn pc werd afgespeeld. Als ik minder ervaren op het internet was geweest en niet geinteresseerd was geweest in het geven van feedback, had ik de site direct gesloten.

 

Haal de dingen weg die niet over jezelf praten. Toen ik net startte had ik ook teksten op de site die deden vermoeden dat er een team werkende is. Nu mag ik dit gelukkig wel zeggen.

 

Ik had nog niet alles gelezen, maar wou wel graag weten hoe je vrachtwagen eruit zag; toen ik dus de ontwerptekeningen zag van je blanco bestelwagen dacht ik wel even twee keer. Leuke animatie maar o, zo misleidend. Haal ook die tekening weg, want dat is echt niet iets voor je klanten.

 

Ontwikkelingen aan een website dienen nooit zichtbaar te zijn. Een professionele webdeveloper zal er altijd voor zorgen dat hij aanpassingen etc eerst op een andere locatie worden ingevoerd en getest. Je bestelformulier hoort dus niet op je site; totdat deze werkt. Zorg er trouwens voor dat dit formulier alleen toegankelijk is voor de klanten voor wie het bedoelt is; via username/password ofzo.

 

Ik vind het trouwens wel een mooie site.

 

Trouwens, als je bang bent om te investeren in iets waar je je brood mee wilt verdienen, kan je beter niet ondernemer worden maar in loondienst gaan. Investeren in de beginfases is bijna altijd noodzakelijk als ondernemer.

 

Succes!

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb de website bekeken en ik zelf vind dat er nog veel te verbeteren valt op diverse vlakken.

 

Als je me e-mailt doe ik wel een vrijblijvende sitescan voor je.

 

[gelieve niet te acquireren via dit forum, ook niet met vrijblijvende aanbiedingen - mod]


Zelfstandige loonslaaf

Link to post
Share on other sites
  • 0

Beste Roy,

 

Inderdaad : de Internetsite ziet er prima uit, niets op aan te merken.

Bel mij komende week maar eens op: wij adviseren een vervoersbedrijf die ook een aparte expressdienst heeft. Wellicht kunnen zij wat voor jou betekenen. Bel mij [persoonlijke oproepen en doorgeven tel-nummers via PM (klik op naam), niet op forum aub - mod] en we praten verder !

 

Groet, Ruud

Link to post
Share on other sites
  • 0

Je website ziet er goed uit. Alleen zou ik geen tarieven noemen en die begintune er snel uithalen. Klanten kunnen afschrikken door het benoemen van tarieven. Door geen tarieven te benoemen krijg je wellicht almeer contact momenten. Daarnaast Google Adwords adverteren. Kijk ook eens op speedmeet of bizzcount.com. Voor speedmeet kan ik je een aanmelding sturen om het te testen.

Succes

Link to post
Share on other sites
  • 1

Wauw, wat een tips allemaal ;)

 

Ik zou ook gaan voor de persoonlijke aanpak. Juist met die verzadigde markt. Mensen houden van cadeautjes en worden graag geknuffeld (ook letterlijk). Geef ze een miniatuur autotje - met jouw logo (anders heeft het weinig zin). Zoiets blijft jaren rondzwerven, al is het bij één van de kidz.

 

Die belettering is peanuts. Mijn bedrijfswagen is beletterd, ik weet zeker dat mijn dorpsgenoten toch ff kijken wat die jongen allemaal aan het sjouwen is...

 

Begin bij het begin. Dicht bij huis!

Link to post
Share on other sites
  • 0

 

Begin bij het begin. Dicht bij huis!

 

Dit is een hele nuttige opmerking. Je wordt sneller een grote vis in een kleine vijver dan in een grote vijver. Die tactiek wordt door ons ook toegepast door vooral regionaal te promoten. Langzaam maar zeker krijg je een bepaalde bekendheid in je regio, waarna je de grenzen kunt gaan uitbreiden.

 

Succes ermee!


http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik zie ook dat je geen redlame op je busje hebt (op de site althans)

Dat is in mijn ogen toch zeker een must, betere reclame is er niet aangezien je bij de klanten voor de deur komt en 99% van je tijd op de weg zit.

 

En kun je je bijvoorbeeld niet uitlenen aan de wat grotere postorder/koerier bedrijven? (TNT, DHL)

 

 

EDIT *excuses, ik zie net pas dat deze thread uit meerdere pagina's bestaat en je je Kangoo wel bedrukt heb :-[ , misschien wel een idee om dit ook op de website zichtbaar te maken, komt net even wat proffesioneler over ;) *

Link to post
Share on other sites
  • 0

Je kunt als kilometers maakt ook de achterzijde van je auto verhuren voor reclame.

Zoek een bedrijf die minimaal voor 1 jaar wil adverteren.

 

De zijkanten kun je dan voor je eigen reclame gebruiken.

 

De adverteerder betaalt een reclame-vergoeding en zijn eigen tekst/logo.

Dan haal je je 275 euro voor belettering binnen en als je het goed doet ook de kosten van je wegenbelasting en verzekering.

 

Niet meedoen aan allerlei sites die dit soort reclame verkopen.

Gewoon zelf de boer opgaan.

Weet je niemand, klop dan maar aan. Ik weet zeker al voor die 275 euro iemand.

 

Rene

Link to post
Share on other sites
  • 0

Roy,

 

Ik kwam dit forum tegen toen ik je site wilde gaan bekijken na een telefonisch acquisitiegesprek van jullie bedrijf.

 

Ook ik ben al een tijd bezig met het werven klanten, iets wat lastig is, dat is een feit!

 

Paar tips die ik kan geven....

 

- Besteed niet teveel tijd en geld aan reclame, advies en internetgedoe, dit heeft weinig rendement en is vaak duur

- Zoek naar datgene waar jij je mee onderscheidt van andere koeriersbedrijven en kijk hoe je dit kunt verkopen aan je potentiële klant

- Telefonisch acquisitie, blijven bellen en niet opgeven!!

- “ Brutaal” binnenlopen bij je potentiële klant, niet meteen proberen te verkopen maar probeer een afspraak te maken

- Verzenden over de grens is duur, ook al is het vanuit Maastricht vaak maar 20km ik denk dat hier zeker kansen liggen.

- Via via “ achterdeur contacten”

- Bijna ieder bedrijf verzend, dus genoeg potentiële klanten

- 60% procent van de beslissing tot kopen/uitbesteden gebeurt op basis van emotie, zorg dat de klant van je wilt kopen, vaak is het een kwestie van gunnen.

 

en de balangrijkste

 

NIET OPGEVEN

 

Enfin ik kan hier nog wel een uurtje doorgaan ;), hopelijk heb je wat aan deze tips.

 

Succes ermee!

 

Jeroen

 

Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 9 leden online en 214 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept