• 0

voordelig drukwerk site

Sinds kort heb ik een nieuwe website in de lucht met daarop alle prijzen. Ik wist namelijk al dat ik 1 van de goedkoopste levranciers in drukwerk ben en wou dat laten zien door alle prijzen online te zetten. Maar nu is het probleem dat mensen de prijzen niet geloven en dat ze denken dat er een addertje onder het gras zit. Dit is dus absoluut niet zo. Hoe zou ik dit probleem kunnen verhelpen en hoe kan ik het beste mijn product op de markt zetten en aan NL verkopen??

Alvast bedankt.

Bent u op zoek naar een voordelige drukker met persoonlijke service, snelle levering dan moet u bij Veneberg | drukwerk zijn. Kijk op onze site naar de scherpste prijzen van NL!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Hoe weet je dat mensen je prijzen niet geloven? Je concurreert aan de onderkant van de markt (op prijs) en daar tref je concurrenten aan die prijs+gemak bieden: self-service in de vorm van online ontwerpen à la Vistaprint. Jouw aanbod mist gemak. En bovendien zijn die online drukwerkdiensten nòg goedkoper.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hoe weet je dat mensen je prijzen niet geloven? Omdat er geen bestellingen komen of omdat mensen dat aangeven?

 

Ik vind je site (als het http://www.herbertveneberg.nl is tenminste) nogal onoverzichtelijk en ik kan geen adresgegevens, kvk inschrijving, voorwaarden etc. vinden. Ook is het heel raar dat als ik wat bestellen wil ik ineens op een hele andere pagina terecht kom en moet invullen wat voor drukwerk ik wil terwijl ik het net aangeklikt heb.

Link naar reactie
  • 0

Vista print drukt niet zo goed. Bij mij worden namelijk alle kaartjes op 300 grams papier gedrukt en voorzien van druklak. En word al het drukwerk offset gedrukt.

 

Wat betreft kvk gegevens enzo. Bedankt voor de tip.

Bent u op zoek naar een voordelige drukker met persoonlijke service, snelle levering dan moet u bij Veneberg | drukwerk zijn. Kijk op onze site naar de scherpste prijzen van NL!

Link naar reactie
  • 0

Wat ik ook ontzettend vaak mis op websites van drukkers zijn de voorbeelden. Nu kun je wel een goede voorstelling maken van hoe briefpapier er uit komt te zijn, maar bijvoorbeeld het 1 bij 3 meter doek kan ik me slecht een voorstelling van maken.

 

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
  • 0

Wat ik ook ontzettend vaak mis op websites van drukkers zijn de voorbeelden. Nu kun je wel een goede voorstelling maken van hoe briefpapier er uit komt te zijn, maar bijvoorbeeld het 1 bij 3 meter doek kan ik me slecht een voorstelling van maken.

 

Dat zat ik inderdaad ook net te bekijken. Mooie foto's van de producten die aangeboden worden zou een goeie aanvulling zijn. Niet alleen van zo'n spandoek maar ook van het briefpapier etc.

 

Als jij zegt dat jij zulk goed werk levert moet je dat wel laten zien!

 

De pagina internet werkt trouwens niet.

 

Oh en eh, doe je ook folders? ;D

Link naar reactie
  • 1

Bedankt voor alle tips. Ik ga hier echt mee aan de slag. Folders verzorg ik ook alleen de prijzen daarvan staan nog niet op de site net als vele andere producten zoals stickers, brochures, offertemappen enz.

Bent u op zoek naar een voordelige drukker met persoonlijke service, snelle levering dan moet u bij Veneberg | drukwerk zijn. Kijk op onze site naar de scherpste prijzen van NL!

Link naar reactie
  • 0

Ik wist namelijk al dat ik 1 van de goedkoopste levranciers in drukwerk ben en wou dat laten zien door alle prijzen online te zetten. Maar nu is het probleem dat mensen de prijzen niet geloven en dat ze denken dat er een addertje onder het gras zit.Alvast bedankt.

 

Misschien is het probleem wel dat je niet de goedkoopste bent? Anderen low budget drukkers zijn goedkoper en hebben een nettere website.

 

Als ik naar de enkelzijdige visitekaartjes kijk dan is printcarrier.com de helft goedkoper. Ook vistaprint.nl en directdruk.nl zijn veel goedkoper.

Daarnaast kan ik bij deze sites snel vinden hoe ik het geheel moet aanleveren. Op herbertveneberg.nl is dat niet het geval.

 

Dus je zult aan je site én je prijzen moeten werken.

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben ook net ons drukwerk laten drukken en zal je zeggen waarom ik voor een bepaalde leverancier heb gekocht.

 

Mijn drukwerk heb ik allemaal besteld bij drukwerkdeal. Ik heb hiervoor gekozen, omdat zij een overzichtelijke website hebben, met duidelijke aanleverinstructies. Nu heeft dit bedrijf ook nog eens een bestandsaanleversysteem, waarin ik direct een drukproef via pdf toegestuurd krijg.

 

Moet ook gelijk even zeggen dat ik helaas geen aandelen heb in dit bedrijf. Wel zijn wij tot nu toe erg tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding.

Link naar reactie
  • 0

Als jij jezelf wilt postioneren als een prijzenvechter, dan zal je het ook waar moeten maken. De goedkoopste ben je in ieder geval niet. Even snel zoeken op het www levert mij al 1000 stuks briefpapier 4/0 voor 89,- inclusief BTW en verzending. Daarnaast ook nog een binnen 2 dagen in huis.

 

Jouw weerwoord van een iets betere prijs is echter een zwak argument voor de prijzenkoper. Mensen die drukwerk kiezen op prijs gaan vaak voor 1 euro minder al naar de concurrent. Dat is het gevaar als prijzenvechter.

 

Dus zorg dat jij de goedkoopste bent of zorg voor een duidelijke meerwaarde.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Het is voor mij lastig te zien welk drukwerk jij kan realiseren. Bij twee kopjes komt een blanko pagina uit waardoor er meteen een slordige indruk wordt gewekt.

 

Als je online wenst te verkopen lijkt het mij verstandig om eerst een overzichtelijke website te (laten) ontwerpen. Je huidige website ziet er goed uit maar het wekt niet de indruk dat het een drukkerij betreft, noch kan ik gemakkelijk de producten en diensten van het bedrijf vinden. Als potentieel klant zou ik snel de website hebben afgesloten.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

Als je je als drukkerij wil profileren raad ik je aan naar sites van andere internet drukkers te kijken.

 

Allereerst is je site niet compleet. Die internet tab werkt niet, en een home-knop zou ook best praktisch zijn ;)

 

Maar daarnaast, zoals FSCJasper al zegt: het oogt allesbehalve als een drukkerij. Meer een design bedrijf waar je evt ook kan drukken.

 

Daarnaast geen aanleverspecificaties, de mogelijkheden worden niet uit de doeken gedaan, geen voorbeelden, etc etc.

 

Denk dat je het beste rond kan kijken en op basis daarvan je site stevig onder handen nemen.

 

Je bent inderdaad niet de goedkoopste maar op zich wel interessant geprijsd. Maar uit je site moet wel blijken waarom men klant zou moeten worden. Dit is veel te vrijblijvend en te karig.

 

Tevens zaken als kvk en adres info. Dit is zelfs verplicht.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
  • 0

Als ik op je website kijk, valt mij gelijk de opmaak van de tekst op. Door de gifgroene tekst boven die donkere achtergrond zou ik haast gelijk de website wegklikken...

 

Je 'reclameblokjes' zijn naar mijn idee te groot. Ik krijg er een heel onoverzichtelijk gevoel van. Je kunt ze denk ik beter verkleinen. Ook krijg ik een pagina te zien dat het formulier niet meer beschikbaar is, wat niet bepaalt professioneel overkomt.

 

Ik denk dat je alleen met het verbeteren van je website al een stuk meer klanten kunt krijgen, sowieso samen met de andere genoemde opmerkingen over je prijs etc.

 

 

Mvg,

Bedia.nl, doet in Webhosting, Website design, Joomla CMS systemen en totaal projecten.

Link naar reactie
  • 0

Je richten op een markt met 'grote spelers' is natuurlijk moeilijk. Maar is in jouw geval een website wel hét communicatiemiddel?

 

Vistaprint e.a. investeren (jaarlijks) duizenden euro's in hun website, om deze nog dynamischer en klantvriendelijker te maken.

 

Mijn inziens zou je, je beter kunnen richten op de ondernemers die niet zo bekwaam zijn met internet, maar toch drukwerk willen bestellen.

 

Accountants? Kinderdagverblijven? Schoonmaakbedrijven? Tel daar ook nog een aantal franchisers bij op.

 

Jij kunt snel leveren, je staat immers dicht bij het bestelproces; Bent aanspreekpunt voor vragen / problemen en hebt kennis van zaken...

 

Een lage prijs is mooi meegenomen. Maar, is goedkoop niet duurkoop?

Full service webbureau. Redfibre.nl. Tot kijk!

Link naar reactie
  • 0

Dat is inderdaad een goed punt. Tot nu toe reageerde iedereen alleen maar met dingen over de website.

De vraag is hoe ik deze bedrijven het beste kan benaderen en of dit ook landelijk mogelijk of alleen in de buurt.

Bent u op zoek naar een voordelige drukker met persoonlijke service, snelle levering dan moet u bij Veneberg | drukwerk zijn. Kijk op onze site naar de scherpste prijzen van NL!

Link naar reactie
  • 0

Je moet je inderdaad helemaal niet richten op de allergoedkoopste, daar ben je (denk ik) niet groot genoeg voor.

Richt je op service tegen een schappelijke prijs.

 

Daarnaast ben ik het volledig eens met alle opmerkingen over de website.

Je website oogt daarnaast helemaal niet als een prijsvechter! Het lijkt op een design bedrijf.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

De opzet van de website vind ik ok. Maar ik mis waar het om gaat.

 

Ik denk dat de mensen bij openen van de website een keus moeten hebben:

 

a) drukwerk

b) design

c) uitgeverij

 

Aan de hand van de keus op de 1ste pagina, kun je de pagina's dieper uitwerken. Zaak is, erop te letten dat de gebruiken heel snel vind wat diegene zoekt en duidelijke paden maakt voor een gebruiken binnen je website.

 

Wat de prijzen betreft; ik vind ze niet echt heel goedkoop.

 

Ik zou je adviseren:

1) site meer bruikbaar te maken.

2) accountmanager in dienst te nemen

3) internet marketing (bv adwords of een affiliate program)

4) Referenties en voorbeelden op de website

 

Voor de website kun je de volgende bedrijfsformule gebruiken:

- Attract (trek bezoekers aan)

- Convert (Verkoop een product)

- Fullfill (vul de behoefte van de klant in, hou je aan je afspraken met de klant)

- Retain (behoud de klant, door goede service, marketing, bedanken voor de bestelling etc etc)

 

Dan ben je goed op weg naar een net bedrijf.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een goed punt dat mensen eerst een keuze moeten hebben tussen verschillende onderdelen. Ik zal dit zeker meenemen zodra ik uitgebreid bezig ga met de site. Verder ga ik denk ik een de volgende uitgebreide updated het bestellen duidelijker maken. Ik denk me te gaan onderscheiden door de snelle levering. (veel producten binnen 48 uur)

Bent u op zoek naar een voordelige drukker met persoonlijke service, snelle levering dan moet u bij Veneberg | drukwerk zijn. Kijk op onze site naar de scherpste prijzen van NL!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.