• 0

hoe verkoop je een nieuw promotie-artikel?

hallo,

 

op het moment zijn een vriend en ik samen bezig met het ontwikkellen van een nieuw promotie artikel voor heineken. weet iemand op welke manier je dit bij heineken bekent kan maken en of je daar wat mee kan verdienen?

 

het is voor ons de eerste keer dat we een product aan de man willen brengen en alle ideeen,hulp en suggesties zijn welkom

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

De stoute schoenen aantrekken lijkt mij ook een goede manier. Belangrijk daarbij is wel dat je naast je ontwerp ook in het bezit moet zijn van een voltooid (en evt. werkend) prototype, met een goede onderbouwing van waarom het product geschikt is, voor wie, op welke manier het wanneer in te zetten is, wat eventuele risico's zijn en wat het ongeveer gaat kosten.

Link naar reactie
  • 0

Verslik je niet in Heineken. Ik weet even niet meer hoe wat waar en wanneer, maar er is vorig jaar zomer een artikel geweest in een vakblad over sales promotions (Adfo-Direct?). Dit artikel ging over de obzienbarende gimmics van Heineken en wat het voor Heineken betekent. Maar belangrijker: het gaf een aardig kijkje in de keuken over de het aanbestedingproces. In het kort komt het hier op neer dat je door Heineken uitgenodigd wordt voor een pitch op eigen kosten. Eigen kosten betekent in dit geval tot en met een werkend demo-exemplaar.

 

Bel Kluwer even in Alphen a/d Rijn en vraag naar de redactie Adfo-Direct. Ik weet zeker dat zij je verder kunnen helpen.

Link naar reactie
  • 0

Is het alleen geschikt voor Heineken of ook voor bijvoorbeeld InBev?

 

het is een artikel gericht op het heineken kratje volgens mij heeft inbev ook bieren met andere krat afmetingen dus het zou niet bij hun hele assortiment passen.

Link naar reactie
  • 0

ik heb een idee voor een heineken bed !!!

Top!

 

Bedenk wel dat het topic waar je op reageert zo'n 3 en een half jaar oud is.

 

Een PM kan je sturen door op het groene PM knopje bij iemands naam te klikken. Hij of zij krijgt dan een mailtje en de kans is dan net iets groter dat hij weer even op Higherlevel kijkt. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.