• 0

Test aanbieden van een product wat installatie behoeft

Beste dames en heren commerciëlen,

 

Ik zit met het idee te spelen om mijn product voor een beperkte periode gratis aan te bieden om zo duidelijk te maken hoe handig het is.

 

Wat verkopen we (of beter gezegd: Wat willen we meer verkopen): een UsePoint® Wat ongeveer zoveel inhoud als: De oplossing om van je IT gezeur af te zijn. Een computer inclusief internet, onderhoud, verzekering etcetera.

 

Dit product verkopen we voor een maandelijks van bedrag zonder verdere eenmalige kosten voor de klant.

 

Het probleem: Zo'n ding leveren kost mij een aardige investering + we moeten een installatietraject door (ADSL omzetten enz.)

 

Wat ik jullie wil vragen is vrij simpel: Post alle vage ideëen hoe ik het product zichzelf kan laten bewijzen bij klanten. Gewoon een soort brainstorm dus.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi,

 

Biedt je product aan bij een paar (armlastige) openbare gelegenheden waardoor bezoekers aldaar kennis kunnen nemen van eea.

Ik denk ook aan deze opzet voor koopkrachtige bejaarden (is al meer van zuks op de markt) dus zou je verzorgingstehuizen e.d. kunnen gebruiken als test platform en uitstalkast.

Bij het squash centrum waar ik speel wil de eigenaar al tijden een soort van openbare werkplek neerzetten voor de bezoekers maar dat komt er nooit van, dat is een potentiële kandidaat waar veel bezoekers over de vloer komen, waaronder ook bedrijven voor onder meer de bedrijfs competitie.

Een bedrijvencentrum met een centrale hal. Zowel 'bewoners' als bezoekers kunnen kennis nemen van je dienst.

 

Succes,

GJ

Link naar reactie
  • 0

De website is nog in ontwikkeling, we hebben alleen op de .nl wat staan, aan de .com wordt gewerkt.

 

De UMTS tip is erg goed, ik heb dan ook een bestelling lopen van enkele laptops waar dit in zit.

 

@GJ Bramer: Erg goede tip! Het product is primair op bedrijven gericht. Zo'n verzamelpunt is inderdaad een goed idee. Ons product is daar tevens zeer geschikt voor vanwege het speciale design.

 

Ik zat een beetje vast maar jullie openen weer wat ideëen, top! Andere blikken worden zeer op prijs gesteld!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.