• 0

Biznerpas naar huisadres of kantooradres?

ik heb onlangs een aanvraag gedaan voor een rekening bij bizner met 5000 euro krediet, maar weet niet of deze op mijn huisadres gaat komen of op het zakenadres wat ik heb opgegeven.Mijn ouders openen mijn post namelijk en weten niet ens dat ik een eenmanszaak heb opgericht.Ik hoop dat het op mijnz akenadres komt,maar hoor ook wel eens dat banken passen meestal naar je priveadres sturen terwijl je als correspondentieadres een ander adres hebt opgegeven.Klopt dit?Kan iemand met ervaring van Bizner mij helpen,want ik maak me zorgen da tmijn ouders straks weer aan mijn kop gaan zeiken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat ze het gewoon naar je zakenadres sturen hoor, de relatie tussen jou en Bizner is immers puur zakelijk, net als bij de rest van Bizner's klanten.

 

Alhoewel je schrijfstijl dat niet doet vermoeden ben je denk ik wel 18 jaar of ouder van leeftijd? Als dat namelijk niet zo is dan is het onverstandig om op eigen houtje een zaak te beginnen zonder dat je ouders daarvan afweten.

Mvg,

Bedia.nl, doet in Webhosting, Website design, Joomla CMS systemen en totaal projecten.

Link naar reactie
  • 0

Alhoewel je schrijfstijl dat niet doet vermoeden ben je denk ik wel 18 jaar of ouder van leeftijd? Als dat namelijk niet zo is dan is het onverstandig om op eigen houtje een zaak te beginnen zonder dat je ouders daarvan afweten.

 

In geval van minderjarig mag hij niet eens een eigen bedrijf starten zonder toestemming van zijn ouders. Aangezien hij zich al heeft ingeschreven lijkt het mij sterk dat hij minderjarig is.

 

Het lijkt mij nooit een verstandige zet om je ouders in het duister te houden omtrend deze serieuze zaken. Een onderneming is geen speelgoed. Je ouders hebben het recht om te weten waar jij mee bezig bent.

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

In geval van minderjarig mag hij niet eens een eigen bedrijf starten zonder toestemming van zijn ouders. Aangezien hij zich al heeft ingeschreven lijkt het mij sterk dat hij minderjarig is.

 

Dat klopt. Maar omdat hij zijn ouders er zo buiten wil houden, ze zijn post nog openen en door zijn schrijfstijl weet ik nog niet zo zeker of hij niet minderjarig is. Hoewel dit misschien offtopic is, ben ik er wel benieuwd naar.

Mvg,

Bedia.nl, doet in Webhosting, Website design, Joomla CMS systemen en totaal projecten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.