Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
c123
c123
Beste forumleden,
Mijn bedrijf heeft na een lange periode van onderhandelen met een grootwinkelbedrijf de deal gesloten. Dit langdurig onderhandelen ging inhoudelijk alleen over het product en niet over de randvoorwaarden.
Nu de deal gesloten is worden we geconfronteerd met zaken die kennelijk heel normaal zijn in de retail maar voor ons totaal nieuw. Een voorbeeld is dat we ruimte moeten kopen om op de schappen te komen.
Zo zijn er nog een heel aantal zaken waar wij eigenlijk niks van weten en om eerlijk te zijn, soms voel ik mij amateuristisch overkomen als ik de inkoper weer een vraag moet stellen over bepaalde voorwaarden.
Mijn vraag is of ik met iemand in contact kan komen die recente ervaring heeft met een grote retailer en ons kan/wil helpen dit in goede banen te leiden.
Het moge duidelijk zijn dat ik de gehele correspondentie niet via dit topic wil voeren maar ik wil wel de voortgang en de nuttige tips hier plaatsen. Over welk product en welke keten het hier gaat, laat ik liever ook pas in een later stadium weten. Mijn excuses hiervoor, echter ik denk dat een beeld te scheppen over hoe hoe een retailer in het algemeen werkt in dit topic leerzamer is dan om te weten met welke organisatie wij zaken doen.
Ik hoop op spoedige, nuttige reacties
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag