• 0

Acceptant worden VVV Irischeque

Ik had al even kort gezocht hier naar ervaringen rondom acceptatie van de VVV Irischeque, maar kon ik niet zo snel vinden...

 

Ik wil mogelijk de Irischeque als betaalmiddel gaan accepteren. Hierbij betaal je een jaarlijkse bijdrage van € 85,- excl. en een provisie van de bon van 4,5%. De VVV zegt echter dat de meeste klanten meer kopen dan wat ze hebben gekregen op de bon. Bij mij is het echter iets anders, ik geef immers voedingsadviezen en preventieve adviezen op het gebied van voeding, sport en lifestyle en kan het prima gaan accepteren. Echter speelt voor mij ook de rol; zullen mensen hiermee wel gaan betalen, zeker in mijn sector.

 

Kortom mijn vraag naar jullie toe; zijn er andere medeondernemers die de VVV Irischeque al accepteren en zo ja, hoe is jullie ervaring er tot nu toe mee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 1

Ik heb er zelf geen ervaring mee Romano.

 

Maar draai het eens om. Waarom zou je er niet aan meedoen?

 

Wanneer iemand een Iris cheque in de la heeft liggen en hij weet niet wat hij er mee moet doen en jij accepteert hem dan is het toch een extra prikkel om over de drempel te stappen en contact met jou op te nemen.

 

Wat kun je er slechter van worden?

 

(Ondertussen ben ik er nog eens wat verder over na gaan denken)

 

Sowieso altijd accepteren (voor je consults) zou ik zeggen en duidelijk op je website zetten.

 

Beschouw het meer als een marketinginstrument en minder als een betaalmiddel. Stel dat er 50 mensen een cheque inleveren met een waarde van 20 euro. Dan heb jij er waarschijnlijk 50 nieuwe klanten bij gekregen. Bedenk eens wat het jou normaal zou kosten om die 50 klanten erbij te krijgen? Je kunt ook nog besluiten om je niet aan te sluiten bij de Iris-organisatie. Je bespaart je dan alvast de 85 euro. De cheques ga je dan zelf inwisselen bij je prive aankopen.

 

Thnx voor de tip!

 

 

Link naar reactie
  • 0