• 0

Krediet voor nieuwe machines?

Ons bedrijf Direct-mail verzenden (printen van brieven en verzenden) bestaat nu een half jaar en wij zijn voorzichtig begonnen met erg oude machines. Vaak krijgen wij aanvragen voor werkzaamheden die we nu moeten uitbesteden aan collega's. Deze rekenen echter de volle prijs dus ben ik al automatisch duurder dan deze collega. Wij willen nu inversteren in machines zodat wij direct aan de vraag kunnen voldoen.

Echter de bank wil niet financieren omdat er nog maar een half jaar is gedraaid en de cijfers wel goed maar niet super zijn. Wij zitten dus in een cirkeltje, wel klanten maar in principe te duur. Het gaat om een krediet van 15.000 euro. Waar zou ik dit krediet kunnen verwerven??

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

RC krediet krijg je ook niet bij je account manager?

 

Heb je Bizner al geprobeert?

 

Deze opties zijn wel relatief kostbaar (iets minder dan 10%). Je moet dus zorgvuldig afwegen of die kosten te verantwoorden zijn op je investering.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Heb je al geprobeerd een betere prijsafspraak te maken met collega's die nu printwerkzaamheden voor je verrichten ? Afhankelijk van de aangeboden hoeveelheden, moet daar toch mogelijkheden voor zijn.

 

Banken zijn overigens best bereid om startersfinancieringen van beperkte omvang te verstrekken op basis van verwachte omzetten, maar .. dan wel begeleidt door een goed doortimmert ondernemersplan.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb geen inzicht in je kosten, maar je kunt misschien flink besparen op software licenties en hardware door gebruik te maken van vrije software. Een systeem als Ubuntu Linux draait prima op oude computers en het heeft efficiente e-mail faciliteiten in de vorm van Thunderbird of Evolution.

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrije_software

Link naar reactie
  • 0

Ik ga morgen een overeenkomst aan met een investeerders groep.

Faella Investments S.A uit Luxemburg.

Iemand van deze groep gehoord.??

 

Een investeerdersgroep (!?) in Luxemburg voor een bedrag van € 15.000?

Wat willen zij als tegenprestatie?

Ben je niet wat laat met vragen of iemand ooit van die groep heeft gehoord als je morgen een overeenkomst met deze groep aangaat?

Link naar reactie
  • 0

Wat voor afspraken heb je met deze "groep" gemaakt?

 

Krijgen ze een aandelenbelang ofzo? Anders is het geen investeren, maar gewoon lenen? Kan me niet voorstellen dat die "groep" het doet voor een bepaald rentepercentage?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0
Na wat "Googlen" blijkt dat in het jaarverslag 2006 van het beursgenoteerde financiële reus Fortis, het door jou genoemde bedrijf staat als 99,96% deelneming.

 

En die andere 0,04% dan? He? ;)

 

Je kunt trouwens ook overwegen eens te gaan praten met de leveranciers van de machines die je nodig hebt. Ik heb bij een concurrent van je gewerkt, en daar was een soort lease-constructie met een printerleverancier afgesproken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.