• 0

Tips investeerder/participeerder zoeken

Januari 2005 ben ik een bedrijf gestart, dat verkoop van drukwerk doet via internet.

Dit bleek een schot in de roos, omzet 1e jaar 150.000 en 2 jaar 320.000 euro met een winstpercentage van zo'n 20%

 

In april 2007 heb ik een uitgeverij erbij overgenomen, dat maandelijks een gratis blad uitgeeft op het gebied van uitgaan.

Dit staat vol advertenties en artikelen.

 

Dit loopt redelijk, maar naar mijn mening niet goed genoeg.

Nu weet ik hier eigenlijk niet genoeg van, om dit echt zo succesvol te maken, als zou kunnen.

Daarbij is, door de explosieve groei, nu ook een liquiditeitsprobleem ontstaan.

 

Hoe en waar vind ik iemand met de expertise om te participeren of te investeren?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je zou nog de ondernemingsbeurs kunnen proberen of MKbase etc. realiteit is echter dat 'informal investment' een persoonlijk iets is... M.a.w. netwerken, netwerken, netwerken en hopen dat je iemand tegenkomt die je mét een postieve referentie in contact brengt met serieuze investeerders... Kijk ook even of er misschien een samenwerking mogelijk is met andere bedrijven.. De oplossing zit soms ook niet in iemand die geld pompt in je bedrijf.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 300 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.