sjaak96 Geplaatst: 31 januari 2008 sjaak96 3 0 Geplaatst: 31 januari 2008 Januari 2005 ben ik een bedrijf gestart, dat verkoop van drukwerk doet via internet. Dit bleek een schot in de roos, omzet 1e jaar 150.000 en 2 jaar 320.000 euro met een winstpercentage van zo'n 20% In april 2007 heb ik een uitgeverij erbij overgenomen, dat maandelijks een gratis blad uitgeeft op het gebied van uitgaan. Dit staat vol advertenties en artikelen. Dit loopt redelijk, maar naar mijn mening niet goed genoeg. Nu weet ik hier eigenlijk niet genoeg van, om dit echt zo succesvol te maken, als zou kunnen. Daarbij is, door de explosieve groei, nu ook een liquiditeitsprobleem ontstaan. Hoe en waar vind ik iemand met de expertise om te participeren of te investeren? [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 PimEffting Geplaatst: 31 januari 2008 PimEffting 203 2 16 Geplaatst: 31 januari 2008 Wat heb je zelf al ondernomen? En heb je ook een idee hoeveel je nodig zou hebben en waarvoor? Vaak is een goed startpunt je eigen bank. Link naar reactie
0 sjaak96 Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur sjaak96 3 0 Geplaatst: 1 februari 2008 Het is niet, dat ik enkel en alleen investeerder zoek, zoek ook iemand, die meehelpt het bedrijf commercieel beter weg te zetten dan nu gebeurt. Vandaar dat de bank niet echt een optie is... Link naar reactie
0 ExTax! Geplaatst: 1 februari 2008 ExTax! 749 21 Geplaatst: 1 februari 2008 Denk Triad, Schretlen, ABN informal investment... etc Link naar reactie
0 Edo van Santen Geplaatst: 3 februari 2008 Edo van Santen 2,7k 1 112 Geplaatst: 3 februari 2008 vergeet de Nebib niet, Ben Lacor is altijd behulpzaam. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
0 sjaak96 Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur sjaak96 3 0 Geplaatst: 4 februari 2008 ABN, Triad etc beginnen pas bij 1 miljoen. Daar komen wij lang niet aan, dus helaas geen optie... Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 4 februari 2008 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 4 februari 2008 Ik ben het met Edo eens, bel Ben, 0346-555774 Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 ExTax! Geplaatst: 4 februari 2008 ExTax! 749 21 Geplaatst: 4 februari 2008 Je zou nog de ondernemingsbeurs kunnen proberen of MKbase etc. realiteit is echter dat 'informal investment' een persoonlijk iets is... M.a.w. netwerken, netwerken, netwerken en hopen dat je iemand tegenkomt die je mét een postieve referentie in contact brengt met serieuze investeerders... Kijk ook even of er misschien een samenwerking mogelijk is met andere bedrijven.. De oplossing zit soms ook niet in iemand die geld pompt in je bedrijf. Link naar reactie
sjaak96
sjaak96
Januari 2005 ben ik een bedrijf gestart, dat verkoop van drukwerk doet via internet.
Dit bleek een schot in de roos, omzet 1e jaar 150.000 en 2 jaar 320.000 euro met een winstpercentage van zo'n 20%
In april 2007 heb ik een uitgeverij erbij overgenomen, dat maandelijks een gratis blad uitgeeft op het gebied van uitgaan.
Dit staat vol advertenties en artikelen.
Dit loopt redelijk, maar naar mijn mening niet goed genoeg.
Nu weet ik hier eigenlijk niet genoeg van, om dit echt zo succesvol te maken, als zou kunnen.
Daarbij is, door de explosieve groei, nu ook een liquiditeitsprobleem ontstaan.
Hoe en waar vind ik iemand met de expertise om te participeren of te investeren?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag