Tips & Advies

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met Tips en Advies van uitgever Indicator?

 

Voor degene die Tips & Advies niet kennen, Tips & Advies is een veertiendaagse adviesblad voor de zelfstandige ondernemer.

 

Het leek me wel een goed idee om hier lid van te worden en helemaal als je een startende ondernemer bent en je wat tips wilt in het ondernemen.

 

Ik krijg als ik lid wordt elke twee weken 11 nummers van tips & advies, 1 opbergmap, 10 vorige nummers en een boek (normaal 72€ nu gratis) voor maar 29€ (normaal 245€).

 

Is het een goed idee als ik hier lid van wordt (ik bedoel dat je er niet aan vast zit)?

 

Mvg

Martijn v/d horst

Link naar reactie

Tsja, dat is natuurlijk wat je er zelf van nodig hebt. Ik heb zelf ook een abbonnement op de Tips&Advies Financieel, er is ook nog een Tips&Advies Verkoop...en misschien zijn er nog wel meer.

 

Het is wel handig om de dingen zo kant en klaar aangeleverd te krijgen, en helemaal op financieel gebied aangezien dat niet echt mijn warme belangstelling heeft.

 

Het is voor ieder persoonlijk of hij er wat aan heeft, het is een abbonmentsvorm dus je zit er voor een jaar aan vast. Maar zoals bij elk abbonement kun je natuurlijk opzeggen als je niet tevreden bent.

 

Ikzelf ontvang hem al een paar jaar, en vind het redelijk nuttig.

 

Groet, Martin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 318 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.