• 0

Acquireren van Publieke Organisaties (ervaringen)

Beste Allemaal,

 

Heeft iemand hier ervaring met het proactief acquireren van publieke organisaties (m.a.w. ik heb het niet over aanbestedingstrajecten).

 

1. Wat is/was de (gemiddelde) doorlooptijd van het proces van intake tot gunning van de opdracht?

 

2. Als het (uiteindelijk) niets heeft opgeleverd, wat was daarvan de reden?

 

3. Zou er naar jouw mening iets verbeterd kunnen worden aan de zijde van de publieke organisaties (bijv. procesmatig)?

 

Het zou natuurlijk kunnen dat je helemaal niet aan het proactief benaderen van publieke organisaties begint. Kan je misschien aangeven waarom niet?

 

Respondenten, bij voorbaat hartelijk dank!

 

ExTax!

 

NB: Reageren in privé mag natuurlijk ook..

 

(PS: Op verzoek van Jeroen hieronder: Publieke Organisaties zijn eenvoudig gezegd: Ministeries, Gemeenten, Agentschappen, Zelfstandige Bestuursorganen; ook ziekenhuizen en onderwijsinstellingen. Zie voor een overzicht: http://almanak.overheid.nl/ )

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste ExTax,

 

Ja hoor, ik benader gemeenten pro-actief, maar dat heeft helaas nooit direct tot opdrachten geleid (wel tot interessante contacten overigens). Dus ik ben erg benieuwd of hier iemand tips heeft.

 

De redenen dat opdrachten niet doorgingen? Verschillend:

- keuze andere partij

- product niet echt nodig vanwege de kleine organisatie

- geen overeenstemming tussen de betrokkenen

 

Maar ik ben zeker aan tafel gekomen.

 

Als ik een opdracht via mijn netwerk binnen krijg voor de publieke sector dan is de doorlooptijd rond de 2 maanden.

 

Hoop dat je iets aan de informatie hebt. Zit je zelf te denken gemeenten te benaderen?

 

Sponiza

Met vriendelijke groeten,

 

Sponiza

www.sponiza.nl

www.etikettenprinten.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Sponiza,

 

Ik heb iets in de pipeline wat de interactie tussen organisaties met innovatieve proposities en de publieke sector gaat stimuleren/verbeteren.. Ik kan er nog niet zoveel over zeggen omdat ik nog in de beginfase zit van het project. Zodra ik meer publiekelijk kan/mag melden, dan zal ik dat zeker niet nalaten om dat ook via HL te doen.

 

MvG,

 

ExTax!

Link naar reactie
  • 0

Beste ExTax,

 

Je hebt me zeer nieuwsgierig gemaakt en ik zal higherlevel goed in de gaten houden. En mocht je in de tussen tijd behoefte hebben aan een praktijk-geval ... dan lever ik graag (maar prive, niet via het forum) input op oa het zeer actuele gebied inburgering.

 

Sponiza

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Sponiza

www.sponiza.nl

www.etikettenprinten.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.