• 0

Help davilex boekhoudprogramma

Mijn man is eigen ondernemer (zzp'er) en ik doe het financiele plaatje heb een boekhoudprogramma van davilex gekocht.

Ik weet alleen nog niet helemaal alle regels van een boekhouding

bijvoorbeeld hoe je een uitgave afschrijft over meerdere jaren en ik heb begrepen dat dat het eerste jaar niet hoeft dat je grote uitgave ook in een keer af mag schrijven en wat is de investeringsaftrek en hoe gaat dat in zijn werk en wat moet ik doen met de restwaarde van aageschafde apparatuur en hoe bereken ik die mijn IB aangiften het gedeelte van activa en passiva kan ik niet vinden welke bedragen ik in moet vullen dat het klopt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn man is eigen ondernemer (zzp'er) en ik doe het financiele plaatje heb een boekhoudprogramma van davilex gekocht.

Ik weet alleen nog niet helemaal alle regels van een boekhouding

 

 

Maak je geen zorgen: Davilex houdt zich ook niet aan de boekhoudregels. ;)

 

In Davilex zit een wizard voor afschrijvingen. Maar als je geen problemen wilt hebben met de belastingdienst dan moet een boekhouder jouw afschrijvingen via het memoriaal boeken. Zonder servicecontract kun je niet met Davilex werken. Voor dat geld kun je beter een goede boekhouder in dienst nemen

 

mod-edit: quote gefixed

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.