Mobiele abonnementen aanbieden

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik je wel kan helpen. Vrienden van mij hebben een telecommunicatie zaak, zij zijn T-Mobile dealer. Het bereik is ook groot omdat T-Mobile Orange heeft overgenomen, dus ook het hele netwerk van antennes en is op dit moment zelfs groter dan Vodafone.

Zakelijk gezien hebben zij nu ook een aanbieding, het gaat om een zakelijk optimaal abonnement waarbij je vanaf twee nummers onderling gratis kunt bellen.

 

Om het nog goedkoper te maken, als je klanten zelf een mobiele telefoon hebben en niet van plan zijn een nieuw toestel aan te schaffen, heb je sim-only abonnementen.

 

Zakelijk optimaal sim-only is vanaf twee nummers, tien euro per nummer ex btw, en de actie nu bij twee-jarige abonnementen is dat je het eerste jaar gratis onderling kunt bellen. Bij eenjarige contracten is het de eerste vijf maanden.

 

Daarna kost het vijf euro per nummer. Het is ook mogelijk om T-Mobile nummers af te kopen voor 5 euro extra, dat houdt in dat je dan naar alle T-Mobile nummers gratis belt. Deze addities gelden wel voor de gehele groep.

 

Bovendien heeft het abonnement geen piek en daltarieven en bieden zij de klant loyaliteitskorting, dat houdt in dat je per zes maanden 1 procent korting krijgt op de volledige factuur.

 

Als er meer dan vier nummers worden aangesloten zijn de abonnementskosten negen euro per maand, en bij meer dan vierentwintig nummers acht euro vijftig, uiteraard ex BTW.

 

Lijkt dit interessant, neem even contact met me op.

 

anuschkabindraban@hotmail.com

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.