Jump to content
ative

Mobiele abonnementen aanbieden

Recommended Posts

Hey,

Ik was op zoek naar een bedrijf die het mogelijk maakt om abonnementen aan te bieden aan mijn klanten. Ik heb lopen googlen maar niks gevonden.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes

Theun

Guest Verwijderd account

Hee Theun,

Bekijk de volgende site's even...

www.neotel.nl

www.newit.nl

Groetjes,

Koen

Je weet wel welke

Ik denk dat ik je wel kan helpen. Vrienden van mij hebben een telecommunicatie zaak, zij zijn T-Mobile dealer. Het bereik is ook groot omdat T-Mobile Orange heeft overgenomen, dus ook het hele netwerk van antennes en is op dit moment zelfs groter dan Vodafone.

Zakelijk gezien hebben zij nu ook een aanbieding, het gaat om een zakelijk optimaal abonnement waarbij je vanaf twee nummers onderling gratis kunt bellen.

Om het nog goedkoper te maken, als je klanten zelf een mobiele telefoon hebben en niet van plan zijn een nieuw toestel aan te schaffen, heb je sim-only abonnementen.

Zakelijk optimaal sim-only is vanaf twee nummers, tien euro per nummer ex btw, en de actie nu bij twee-jarige abonnementen is dat je het eerste jaar gratis onderling kunt bellen. Bij eenjarige contracten is het de eerste vijf maanden.

Daarna kost het vijf euro per nummer. Het is ook mogelijk om T-Mobile nummers af te kopen voor 5 euro extra, dat houdt in dat je dan naar alle T-Mobile nummers gratis belt. Deze addities gelden wel voor de gehele groep.

Bovendien heeft het abonnement geen piek en daltarieven en bieden zij de klant loyaliteitskorting, dat houdt in dat je per zes maanden 1 procent korting krijgt op de volledige factuur.

Als er meer dan vier nummers worden aangesloten zijn de abonnementskosten negen euro per maand, en bij meer dan vierentwintig nummers acht euro vijftig, uiteraard ex BTW.

Lijkt dit interessant, neem even contact met me op.

anuschkabindraban@hotmail.com

Dit wordt teveel vage Vraag & Aanbod.

Ik doe dit topic dicht.

Gratis Marketingadvies
Op dit forum mag je in berichten geen reclame voor jezelf maken, maar in je signatuur (ga naar accountinstellingen via je profielnaam rechtsboven) kun je naar hartelust tekeer gaan. Mits het bij 4 regels blijft, drie backlinks en max 1000 tekens.

Extra Voordeel: heb je vaak gereageerd, dan geldt het multiplier effect. 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 11 leden online en 189 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept