• 0

on-line bedrijfsgidsen en foutieve gegevens

Drie jaar geleden ben ik verhuisd met mijn bedrijf.

Inmiddels sta ik nog op veel mislukte bedrijfsgidsen vermeld, die ooit ongevraagd mijn gegevens hebben opgenomen, met oude gegevens die al lang niet meer actueel zijn.

 

Veel van die mislukte gidsen nemen zaken van elkaar klakkeloos over en het is vaak onduidelijk hoe je de info kan wijzigen.

 

Hebben meer mensen hiermee te maken? Welke oplossingen hebben jullie bedacht? Ik heb geloof ik nog geen directe schade maar ik baal er wel van dat er zo veel vervuiling is.

 

Je wil per slot van rekening een eenduidig gezicht naar buiten uitstralen.

Arco Kats

Trainer Consultant

www.hettrainingsbureau.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zorg er voor dat je goed in google staat zodat alleen correcte resultaten bovenaan staan, dat is de enige manier lijkt mij. Al die gekke sites aanschrijven schiet in elk geval niet op.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Het klopt waarschijnlijk wel dat niemand die sites bezoekt, echter de gegevens worden bijvoorbeeld ook opgenomen in de inmiddels populaire site wieowie.nl. Daar staan bij mijn naam inmiddels meerder foute telefoonnummers vermeld.

 

 

Arco Kats

Trainer Consultant

www.hettrainingsbureau.nl

Link naar reactie
  • 0

@ Jeroen

 

Zoals je zelf ook al aangeeft, zoveel mensen bezoeken die sites niet.

Nu is het wieowie of iLocal, een jaar geleden waren het andere sites, ze verdwijnen net zo snel als ze zijn gekomen.

Dat geeft naar mijn mening gelijk de zwakte van dit soort sites aan, ik denk niet dat veel mensen dat soort sites gebruiken cq bookmarken..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.