• 0

Geschil met Branchewijzers Nederland

Vandaag werd ik gebeld door het bedrijf brachewijzers nederland met de volgende mededeling.

 

U heeft uw abonnement op brachewijzers opgezegd, om dit definitief te maken verzoeken wij u de ontvangen fax retour te zenden.

 

Wij hebben ons echter nooit aangemeld bij deze website en wanneer je de fax leest is dit ook geen opzegging maar een aanmelding voor 125 euro per maand.

 

U bent gewaarschuwd.

 

[titel aangepassssst - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

(Kleine opmerking vooraf: door dat je capslock gebruikt (GROTE letters) lijkt het net alsof je je topictitel uitschreeuwt. Probeer het voortaan met kleine letter te doen)

 

Er zijn hier al eerder topics over geweest, over dit soort praktijken. Inderdaad oplichting en lekker links laten liggen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

hallo,

 

Mij is hetzelfde overkomen, het zijn grote oplichters, ze belden van de bedrijven pagina of ik mijn contract voor een jaar wilde verlengen, ik zij nee, ik had wel een contract bij bedrijvenpagina.

die meneer zei: Je krijgt een fax daar staat boven Branche wijzers nederland, al je deze tekent word je abbonnement bij bedrijvenpagina niet automatisch verlengd.

 

ik op goed vertrouwen heb deze fax getekent en terug gefaxt, ik ben genaaid, ik had het kunnen weten, maar ik vertrouwde op de bedrijvenpagina, met hun had ik geen problemen, branchewijzers bestaat uit een stelletje oplichters trap er niet in teken niks en fax niks terug ook al lijkt het nog zo vertrouwd. >:(

 

ik zelf moet nog maar zien wat de gevolgen zijn en hoe de rechtzaak zal verlopen.

 

IEDEREEN IS GEWAARSCHUWD, ACCEPTEER NIKS VAN BRANCHEWIJZERS!!!!!!!!!!

Link naar reactie
  • 0

ze belden van de bedrijven pagina of ik mijn contract voor een jaar wilde verlengen, ik zij nee, ik had wel een contract bij bedrijvenpagina.

die meneer zei: Je krijgt een fax daar staat boven Branche wijzers nederland, al je deze tekent word je abbonnement bij bedrijvenpagina niet automatisch verlengd.

 

Dat is wel heel erg lomp eigenlijk - kan me voorstellen dat er mensen in tuinen al is een andere bedrijfsnaam op de fax wel een tikkie verdacht. Overigens kan ik me voorstellen dat die bedrijvenpagina ook niet zo blij is dat hun klantenbestand op deze manier afgestroopt wordt - heb je ze op de hoogste gesteld van dit gebeuren?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb bedrijvenpagina gebeld en het doorgeven, ze zullen onderzoek doen en hun klanten waarschuwen, ik heb geen bewijzen maar weet heel zeker dat ze belden onder de naam van bedrijven pagina en ik herrinner me heel goed dat die meneer zei, let op boven de fax staat branchewijzers maar daar valt bedrijvenpagina onder.

 

Pas als er meerdere reacties komen hebben zij meerdere getuigen en kunnen ze iets gaan doen en een aanklacht in dienen tegen branchewijzers.

 

ik ga aangifte doen en het melden bij KvK en ze krijgen niks van mij!!!

 

bye

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.