• 0

tv format

hallo allemaal,

 

ben benieuwd of iemand hier mij wat goed advies kan geven en of er hier iemand ook echt ervaring mee heeft.

 

ik ben zelf een concept developer en ben van plan zelf te beginnen. uiteraard doe ik dit niet zomaar en heb daarom ook al een paar goede concepten op de plank liggen die ik zelf wil uitbrengen en dus niet in dienst van.

 

het betreft hier tv-formats, je weet wel: concept voor een tv-programma. probleem is echter. als je naar de productiemaatschappijen gaat als endemol etc. dan heb je grote kans dat ze zeggen dat het niks is en gooien het onder in de la en een paar maanden later zie je jouw programma op tv. vervolgens zeggen ze dat het hun eigen concept is en hebben eigenlijk alleen een paar kleine dingen veranderd.

 

hoe kan ik dit het beste aanpakken, want de format moet wel in mijn handen blijven zonder dat iemand ermee vandoor gaat en ik het toch kan aanbieden zo hier en daar om te presenteren.

 

hopend op goede reacties

 

met vriendelijke groet,

 

magnolia

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Gni, gni ... yep het is dinsdag en ben ik weer helemaal wakker.

 

For just in case doe ik hier een slotje op ...

 

Dan houden we de discussie waar we die gestart zijn. Maakt het wel zo overzichtelijk.

 

Magnolia .... wil je zo vriendelijk zijn daar de discussie voort te zetten. Ik zal Eyeworks eens polsen (lees: vriendelijke mailtje sturen), eens kijken of iemand van de groep van Oerlemans positief mee wil denken met ons.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.