• 0

opmaak onderneminingsplan kvk

Op de website van kvk http://www.kvk.nl/others/productdetails.asp?produktID=127859 staat een heeel mooi document waarmee je een ondernemerplan kunt schrijven. Echter de opmaak bevalt mij niet van dit document en dit wil ik aanpassen.

 

MAAR DIT GAAT NIET!! ???

 

Er staat ook vermeld om op te slaan in rtf-formaat en dan kun je dit aanpassen. Maar dat werkt ook niet. Lijkt er op dat er een beveiliging op zit, maar die kan niet vinden.

 

Wie kan mij helpen om zelf de opmaak van dit document te veranderen.

 

ps. ook al geprobeerd om ctrl-c ctr-v in nieuw document, maar je kunt niets kopieren of plakken

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kom er ook niet uit hoor... Ik heb ook ctrl + c en ctrl + c geprobeerd. Het is ongelooflijk, het lijkt wel alsof ze niet willen dat je het aanpast.

 

Eigenlijk wil ik hier geen antwoord opgeven, maar voor deze ene keer... Houd er wel rekening mee dat dit niet de plek is om dit soort vragen te stellen, want voor je het weet komt jan-en-alleman hierheen met vragen over hoe ze documenten die beveiligd zijn kunnen "onbeveiligen".

 

Tis dat het om een onderneMINGSplan gaat... Houd er ook rekening mee dat het gewoon een leidraad is en dat er geen standaard ondernemingsplan bestaat.

 

En dan nu, na het gepreek, de oplossing:

 

Ga naar: het tabje tools (Engels)/ extra (NL) en klik op unprotect document (of de NLse variant), vul het wachtwoord: @kvkop)& in en klaar is kees. Met een beetje speurwerk haal je dit zelf uit het document via visual basic editor.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Mijn dank is zeer groot !!!

 

Inderdaad, met een beetje speurwerk...ik had gekeken in visual basic....maar het mocht duidelijk zijn, dat ik niet goed gekeken heb.

 

Dit is inderdaad een leidraad, maar ik vind persoonlijk dat hier hele goede dingen instaan en dat er ook nog het één en ander anders kan, dus daarom wilde ik het graag kunnen veranderen.

 

Nogmaals bedankt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.