• 0

Hapklaar verovert Wereld en heeft snel Hulp nodig

Geachte allen,

 

EVEN VOORSTELLEN:

Hapklaar is een creatief bureau dat kijkt naar trends en gaten in de markt. Aan de hand hiervan komen wij met oplossingen vanuit eigen initiatief of in opdracht van derden.

 

I-CREA

Momenteel zijn wij bezig met de opzet van een programma dat gaat onder de naam I-CREA en een initiatief is van Technopartner.

 

Het gaat hier om een prorgramma dat organisaties stimuleert hun krachten te bundelen en middelen ter beschikking te stellen aan starters om zo hun succes te vergroten.

 

NU:

Hapklaar is bezig met de opzet van een pilot waarbij in een hal een creatieve werkomgeving moet worden vormggegeven, bedoelt voor deze starters.

 

KANS:

Een hal van 300 m2 is in Amsterdam via een antikraak instelling gehuurd. Een architectenburau maakte gratis de schetsen en organisatie Fatboy en het trustkantoor van De Nederlandse Bank, IMFC, zorgde voor een gehele kantoorinventaris goed voor ongeveer 40 werkplekken.

 

HELAAS:

Alles ging dus goed totdat de hal werd opgezegd en binnen een week de inventaris moest worden weggehaald.

 

HULP:

Tijdelijk hebben wij de inventaris mogen opslaan bij City Box, maar moeten daar binnenkort ook uit.

 

SPONSORING

Momenteel hebben wij van de gemeente Amsterdam de mogelijkheid een monumentaal pand te huren van 1100 m2 gevestigd aan de Amstel.

 

WWW.GeefEenSteen.NL

Wij hebben een website opgezet waarin we de huur van een jaar van het pand : 100.000 Euro willen laten sponsoren. Dit door fictief 1000 steentjes a 100 Euro aan te bieden.

 

Deze steentjes worden voorzien van logo of uiting geheel naar eigen wens. We moeten snel laten weten of we het pand kunnen huren en daarbij hebben wij uw hulp hard nodig.

 

Wij vragen jullie ons te sponosoren bij dit unieke project.

 

Alvast bedankt

 

Kai Lemkes

kai@hapklaar.net

 

Maarten van der Pijl

maarten@hapklaar.net

 

www.hapklaar.net

www.geefeensteen.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dochter van drie klinkt als hoogbegaafd.

 

Wij hebben al veel gedaan zoals je wellicht kan lezen.

 

Wij zijn zelf starters dus hebben net niet voldoende liquide middelen.

 

Viral is te weinig tijd voor.

 

Als je zelf projecten in de ijskast of koelkast of boekenplank hebt liggen zou ik zeggen haal ze ervan af en zoek partners.

 

Iemand nog serieuse reacties!!

Link naar reactie
  • 0

"Werving en Selectie ook door HapKlaar" of ook gesponsord ? ;)

 

Hoeveel tijd heb je dan nog ? Zoveel tijd ben je toch niet kwijt om een wat creatievere manier van promoten te bedenken en te ontwikkelen ?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

 

Als ik het goed begrijp vangt de Gemeente Amsterdam 100.000 euro zodat vijftig creatieven een jaar lang een gratis gesponsorde werkplek aan de Amstel krijgen? Zouden ze betalen, dan had dat 166 euro per maand gekost. Reken je 200 euro, dan kun je gratis internet toevoegen...

 

Waar kan ik intekenen voor zo'n werkplek? 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Maar hey: een goeie broedplek aan de Amstel is een prachtig initiatief. Het klinkt een beetje als zakelijk kraken. Met hulp van knuffelinstellingen en knuffeloverheden en knuffelbedrijven kunnen we allemaal kraaknemers worden. En het is een prachtig pand. Weet iemand waar dat precies staat?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Deja vu ? Ik krijg een beetje Magicminds gevoel bij dit soort tromgeroffel.

 

 

Och ja... dát waren nog eens tijden! Eric Bartels... ik was hem eerlijk alweer vergeten, maar volgens zijn eigen website ben ik toch echt de enige die niet weet wat hij tegenwoordig doet. Het tromgeroffel is er dus nog steeds...

 

Maar ontopic: Het blijft lastig met die creatieven. Het enige dat ze kunnen plannen is de volgende gang boven een spiegel (en ik ken mijn pappenheimers)...

 

Hapklaar zou toch een continu variabel back-up plan moeten hebben? Je wéét dat je via anti-kraak er ook binnen een week uitgezet kan worden. Dan heb je toch continu een locatie achter de hand? Binnen een week je begroting (huur alleen al een ton, dus huisvesting totaal 2 ton, totale begroting half miljoen?) rond hebben.... Er zijn maar weinig "echte" ondernemers die dit voor elkaar krijgen.

 

"Hee bankman... Dat Business Model... ja weet je.... dat ziet erg echt te gek uit man....

 

........

 

die cijfers?..... euhhhhhh

 

........

 

 

we vonden rood wel een mooie kleur.... vet man!"

Link naar reactie
  • 0

@hapklaar

 

volgens mij kwam jij hier voor hulp of in ieder geval jou project onder de aandacht te brengen en dan gaan we zo reageren op reactie; beetje jammer. Lijkt erop dat hapklaar niet zo tegen kritiek kan. Hier dan nog maar een puntje van kritiek: Binnen 1 week 100.000 pietermannen loskrijgen bij sponsors op een zeer uitgemolken niet zo creatieve manier zal denk ik niet lukken.

 

Edit: mijn excuses TwaLevel

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.