• 0

Mobiele diensten voor hengelsporters?

Zit net te kijken naar de markt voor hengelsportartikelen en vraag me ineens af of dat niet een prachtige proeftuin is voor mobiele diensten.

 

NL kent een slordige twee miljoen recreatievissers. Die zijn vast wel te vinden voor lokale weerberichten, interessante vislocaties en wellicht zelfs een manier om hun vangst te registreren: foto, tijdstip vangst, locatie vangst.

 

Of bestaat zoiets al?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Interessant puntje! Tevens niet vergeten dat ze vaak al voor flink wat euro's gear inkopen en dus bereid zijn om wat uit te geven aan hun hobby.

 

In samenwerking met buienradar kan je vast wat leuks doen ;) Wellicht idee voor de volgende Hi reclame.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

 

Plus dat er een fanatieke kern is die essentiële info kan verzamelen en ter beschikking stellen aan de wat minder fanatieke hobbyist. Er is een combinatie van diensten op te zetten, die per vast en mobiel internet toegankelijk zijn. Op Google Maps geef je thuis je favoriete visstekjes aan en je mobiele nummer. Ter plekke kan je toegespitste informatie ophalen (dus niet eindeloos mobiel surfen) en info toevoegen (vangst van de dag). Een deel van die info kan toegankelijk gemaakt worden voor anderen: crowd sourcing. Thuis kan je desgewenst filmpjes toevoegen via de wat snellere verbinding.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

nou ik als fanatiek sportvisser (echt waar) heb altijd wel oren naar iets moois. Ik zal dit dan ook graag uitdragen op het forum van een sportvissite die ik zeer regelmatig bezoek...

maar wat had je precies in gedachte? Er zijn al een aantal zelf gefabriceerde logboeken in de handel voor je vangsten registratie. Als ik een stekje zoek, doe ik dat meestal via visplanner.nl of gewoon via google earth. Natuurlijk check ik buienradar voor ik ga vissen maar ja... dat is maar een paar uur up to date en ,,, ik ga toch...

Als ik verder met je mee kan denken hoor ik het graag..

 

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

nou ik als fanatiek sportvisser (echt waar) heb altijd wel oren naar iets moois. Ik zal dit dan ook graag uitdragen op het forum van een sportvissite die ik zeer regelmatig bezoek...

maar wat had je precies in gedachte? Er zijn al een aantal zelf gefabriceerde logboeken in de handel voor je vangsten registratie. Als ik een stekje zoek, doe ik dat meestal via visplanner.nl of gewoon via google earth. Natuurlijk check ik buienradar voor ik ga vissen maar ja... dat is maar een paar uur up to date en ,,, ik ga toch...

Als ik verder met je mee kan denken hoor ik het graag..

 

gr ronny

Kijk Ron, dan heb jij meteen geleerd hoe jij aan jouw klanten gaat komen ... langs de waterkant dus! Tussen die twee miljoen vissers zitten vast een heleboel ondernemers. Samen over vissen ouwehoeren en ondertussen jezelf verkopen. Leuk hè, ondernemer zijn!

 

Groeten,

 

Ard

 

P.S. doe de groeten aan Michel!

Link naar reactie
  • 0

ja, Ard geloof het of niet maar zo mooi als je het schetst is het ook bijna gegaan,., niet dat je langs de kant jezelf kunt verkopen maar door middel van sponsering van de lokale vereniging heb zomaar een visser aan de haak geslagen,,,, ;D

 

Dus, tja.. weer een middel gevonden die werkt.

En ja... heel leuk ondernemer zijn. zo wel tenminste!

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.