• 0

Gevraagd advies:mobiele en goedkope presentatiekit

Hoi allemaal,

 

Ik ben een van de velen ondernemers op internet die op dit moment een zogenaamde WEB 2.0. website gaat lanceren. Het mooie van ons product is dat we ons heel duidelijk differentiëren van de meute(nee, geen zoveelste youtube of myspace kopie dus...). Wat helemaal lekker is, is dat we een heus businessmodel hebben. Ik heb het concept vanaf het begin uitgewerkt als bedrijf, niet alleen als leuke website.

 

Enfin, na een jaar bloed, zweet en tranen heb ik een goed team dat het product bouwt in Warschau, Polen, waar ik nu nog zelf voornamelijk ook ben(YES! moment). Binnen een maand ongeveer ga ik op zoek naar launching customers.

 

Het zit zo: Ik ken mijn basis diensten, ik ken mijn unique selling points. Ik heb een paar hele mooie ingangen bij grote bedrijven. Tot dan toe heel mooi.

 

De vraag is: hoe presenteer ik het best aan de klant ter plekke? Nu is het just me and my laptop. Uiteraard print ik leave behinds..enz. Echter als het gaat om het presenteren..hoe pak ik dat met lage kosten aan? Wie heeft hier ervaring mee? Ik bedoel, zijn er mensen die projectoren meeslepen naar klanten ofzo?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het hangt er een beetje vanaf wat je wilt vertellen en wat je doel is daarmee. Je valt bijvoorbeeld in een 1-op-1 gesprekje al op door een tablet laptopje mee te nemen, aan de andere kant werkt dat weer niet als je voor 10 man staat te presenteren.

 

Kortom: Wat wil je bereiken, wat wil je daarvoor vertellen en vervolgens kan je antwoord krijgen op de vraag hoe je dat het beste kunt doen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik wil ons te lanceren website presenteren en de diensten daarin. Onze twee basisdiensten verzekeren de klant dat de gebruiker uit eigen interesse zich geëngageerd met hun merk/product, en in combinatie met de tweede dienst kan de overgehaalde website gebruiker overgaan tot aankoop.

 

 

De eerste mensen met wie ik spreek zijn account managers van grote merken in reclame bureaus. Ik heb die contacten via via..ze zijn dus behoorlijk waardevol,..geen cold calling resultaten ofzo... Mijn doel is hen over te halen dat onze diensten inderdaad sterk en effectief lijken, om zo een deel van budgetten voor campagnes voor mijn diensten in te zetten.

 

Wat de grote potentiële klanten betreft heb ik zeker voor launching customers fixe korting om het uit te proberen. Ook heb ik een soort van no cure no pay... Ik denk er zelfs over om bij die grootste potentiële klanten het haast (of volledig) gratis te doen...want de associatie met hen is een mogelijk domino effect wat mij veel waard is..

 

Ik heb een presentatieprogramma (geweldig trouwens Check "Opus" van Digital workshop) en die kan ik met een autostart op een CD zetten en ook achterlaten. Maar dat is weer leave behind... ik wil toch graag iets visueel presenteren...

 

msteer..zeg je dus dat ik kan overwegen een beamer te kopen en die mee te slepen? Ik vlieg namelijk van Warschau naar Amsterdam en later naar de V.S....zijn er beamers die werkelijk praktisch gezien zijn mee te nemen op dat soort reizen?

 

De uitstraling moet verzorgd zijn, maar zeker niet overdreven wat betreft bestedingen. Ik heb een bedrijfsnaam dat in zich onze marketing propositie heeft en dat op zich is het sterkste.

Link naar reactie
  • 0

Wij gaan binnenkort ook beginnen met een presentatieronde langs verschillende organisaties en we hebben gekozen voor zowel digitale als schriftelijke middelen om dit te doen.

 

Maak een mooie presentatie van je website gebruik hiervoor screenshots en live demo's... zien is immers geloven..

( kijk of er niet al een beamer te vinden is bij je klant, dit vinden ze meestal geen probleem)

 

Zorg dat je verder nog wat documentatie hebt over je product, zo zorg je ervoor dat de informatie van het product blijft hangen en anders is terug te lezen.

 

Zorg voor een mooie en proffesionele uitstraling en vermijd clichés...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.