Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 26 maart 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 26 maart 2003 Microsoft werkt aan een versie van Office 2003 voor het midden- en kleinbedrijf die zal worden afgestemd op de speciale behoeften. Lees verder Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 26 maart 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 26 maart 2003 zodra microsoft het over speciale behoeften gaat hebben krijg ik de kriebels (sowieso al bij ms trouwens ;)): het komt erop neer dat de software door alle 'handige' functies nog verrotter wordt (het frontpage effect). het mkb moet gewoon massaal overstappen op open office, dat scheelt gigantisch in de kosten en heeft itt ms zooi niet steeds zwaardere computers nodig: de nieuwste open office draait óók prima op een pentium 1. Link naar reactie
0 Persoon Geplaatst: 26 maart 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 26 maart 2003 Hmmm.... nieuwe office versie... met nieuwe toepassingen, valt vast wel weer wat voor te trainen ;D Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 31 maart 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 31 maart 2003 LOL! Dat is precies de reactie die MS leuk vind Persoon :D HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 Roy Claassen Geplaatst: 9 april 2003 Roy Claassen 36 0 Geplaatst: 9 april 2003 zodra microsoft het over speciale behoeften gaat hebben krijg ik de kriebels (sowieso al bij ms trouwens ;)): het komt erop neer dat de software door alle 'handige' functies nog verrotter wordt (het frontpage effect). het mkb moet gewoon massaal overstappen op open office, dat scheelt gigantisch in de kosten en heeft itt ms zooi niet steeds zwaardere computers nodig: de nieuwste open office draait óók prima op een pentium 1. Daar sluit ik me eens even helemaal bij aan. Op een enkel uhm probleempje in mijn geval na. Ik maak gebruik van o.a. Photoshop en helaas draaid dat niet op Linux. :) Al valt het vast wel draaidende te krijgen. Maar niet op de legale manier ;) Net Collective heeft Kickstart website! De snelle start voor uw bedrijf op internet. Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 9 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 9 april 2003 je kan het natuurlijk proberen door een emulator te gebruiken, maar dat is niet superhandig in het geval van fotosoep. wel kan je de gimp gaan gebruiken, ook gratis en extreem veel uitgebreider dan fotosoep: je kan er zelfs 3d wiskundige grafieken mee renderen :) nadeeltje: als je fotosoep gewend bent is overstappen niet makkelijk, daar moet je echt even voor gaan zitten... maar ja: als je dat gedaan hebt ben je ook erg blij schijnt het. ik heb het zelf iig nog niet op kunnen brengen ;D Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 9 april 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 9 april 2003 Opensource fotosoep, dat zou pas wat zijn! Nu heb je wel software als 'the GIMP' waar je hele mooie dingen mee kunt maken, maar het werkt allemaal nogal anders, en is voor ervaren photoshoppers dus geen handige oplossing. Zoals Paul Matthijs al zegt zitten er wel bijzondere functies in, en ik heb ook hele mooi GIMP-generated plaatjes gezien... helaas toch niet mijn ding. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 10 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 10 april 2003 open source fotosoep hoeft niet eens, gewoon een linux versie (maxosx port?) zou al mooi zijn. Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 10 april 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 10 april 2003 Misschien dat Adobe daar nog wel eens aan zal beginnen, geen idee eigenlijk (kan me dr wat bij voorstellen, die OS-X versie). Aan de andere kant kan zo'n port net zo bewerkelijk zijn als het hele pakket opnieuw bouwen, misschien dat er wel iemand zin in heeft dat onafhankelijk van Adobe te gaan doen. Ik vind dat ze mooie producten maken, maar helaas ook idioot duur... Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 10 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 10 april 2003 wel bewerkelijk, maar aangezien macos x op bsd is gebaseerd zal het eens stuk makkelijker zijn dan direct porten van een wintel versie. Link naar reactie
0 Roy Claassen Geplaatst: 10 april 2003 Roy Claassen 36 0 Geplaatst: 10 april 2003 je kan het natuurlijk proberen door een emulator te gebruiken, maar dat is niet superhandig in het geval van fotosoep. wel kan je de gimp gaan gebruiken, ook gratis en extreem veel uitgebreider dan fotosoep: je kan er zelfs 3d wiskundige grafieken mee renderen :) nadeeltje: als je fotosoep gewend bent is overstappen niet makkelijk, daar moet je echt even voor gaan zitten... maar ja: als je dat gedaan hebt ben je ook erg blij schijnt het. ik heb het zelf iig nog niet op kunnen brengen ;D Je draafd door! Ik ken zowel Gimp als Photoshop en ik heb jaren ervaring met Photoshop maar 1 droom zal ik uit de wereld helpen ;) Photoshop is veel uitgebreider dan Gimp. Overstappen is idd geen optie denk ik :) Net Collective heeft Kickstart website! De snelle start voor uw bedrijf op internet. Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 10 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 10 april 2003 sowieso vind ik de interface gewoon niet relaxed van de gimp, dat scheelt als superveel. maar zullen we weer eens ontopic gaan? Link naar reactie
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Microsoft werkt aan een versie van Office 2003 voor het
midden- en kleinbedrijf die zal worden afgestemd op de
speciale behoeften.
Lees verder
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag